Gå til innhold

Mitt livs merkeligste uke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige mandag begynte jeg å småblø, og ble derfor sykmeldt pga truende abort. Jeg ble i løpet av denne tiden bombesikker på at jeg kom til å miste pga 2 tidligere aborter.

På tirsdag, denne uka, var jeg på UL, og det viste seg at alt sto bra til med spira. For en lettelse.

Onsdag morgen, i går, sto jeg opp, gikk på do og styrtblødde. Hadde i tillegg kraftige smerter i underlivet/magen. Dro til legen og fikk beskjeden, som jeg hadde fryktet. Du har hatt en abort.

Kom meg på UL igjen kl 9 i dag tidlig for å se om alt var kommet ut, eller om jeg måtte til utskraping. (fastet til og med for sikkerhets skyld)

Gynekologen viste meg et bankende hjerte på den ene siden og en blod"sekk" på den andre. (har hjerteformet livmor med "2 kammere").

Så nå er jeg hjemme, glad og fornøyd igjen og venter på at uke 12 skal komme, så jeg kanskje kan begynne å jobbe igjen.

Er 6+6 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så skremmende! Ta det med ro nå da, så magen kan roe seg ned igjen.

Har du være gravid med tvillinger? Eller er det kanskje mer vanlig med blødninger om man har hjertefomet livmor?

Skrevet

gynekolog har sagt at jeg har stor sjanse for å miste på grunn av hjerteformet livmor. Så jeg regner med at jeg har lettere for å blø også.....det veit jeg faktisk ikke.

Skrevet

vet ikke om det har vært tvillinger. han sa ikke noe om det.

Skrevet

Gratulerer! For en god følelse å se at alt er bra :) Håper du slipper mer "grums" nå! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...