natalina Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hvordan føles det? Da jeg våknet idag følte jeg meg kjempe sliten i begge beina, som om jeg hadde gått laangt igår. Jeg la beina høyt oppover veggen da jeg lå i senga og etter 10 min så føltes det bedre... men...... bak kneet på høyre bein så har jeg vondt. Hadde ikke denne følelsen igår kveld. Er ikke rød eller hoven. Når jeg sitter på en stol og strekker på beinet så kænns det mere.. Hm..blir litt urolig. Er bare i 11 uken, blodpropp er kanske ikke så vanlig så tidlig??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 tja, skeptisk... Litt usikker faktisk, men ville ikke tro det var akkurat det. Når man blir gravid er bekymringene der hele tiden. Noen ganger kan man innbille seg ting også. Ikke det at jeg mener du gjør det, men noen gjør det. Når jeg selv var gravid med nr 1, leste jeg ting sytadig som jeg helt plutselig kjente selv også MEN, jeg vil råde deg til å hvertfall kontakte lege!!! Har ingen ting å tape på det. Ordner seg sikkert. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Blodpropp er jo generellt ikke vanlig da, hverken under svangerskap eller ellers, mener nå jeg da..
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Vanligste tegn på blodpropp kommer fra selve tykkleggen; rød, varm, spent og hoven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå