fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hadde virkelig trengt ammehjelpskompetansen din her inne nå: www.toogto.no/forum
Expat Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei fjummsi! Jeg har lest tråden du refererer til, synes svaret ditt er veldig bra (men ja, Ellie har sikkert sitt å tilføye! Og moren kan sikkert ha veldig god hjelp av hjelpebryst og av akupunktur). http://www.llli.org/llleaderweb/LV/LVAprMay05p27.html Er en fin faglenke om PCOS, som moren antakeligvis strever med?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Takk, Expat! Jeg legger inn link til henne!
Labbetøs Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hei. Er her nå. Skal gå inn å lese med en gang. :-)
Labbetøs Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Hmm. Blir ikke klok. Går det ann å lage direktelink til tråden til meg? Evt hva heter den og hvilken kategori ligger den under?
Expat Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Det er ei paa ammedebatten der, hun staar forran et stort valg sier hun. Noe slikt i tittelen. Fjummsi har skrevet et langt innlegg, hun skriver at hun skal skrive deg.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 Ellie har pm ;o)
Labbetøs Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Hmm. Tricky denne her. Den fysiske biten kan dere hjelpe henne med mye bedre enn meg, og det har dere jo allerede gjordt. Så til resten. Her tror jeg sprøytetrikset jeg ytviklet etter ide fra Expat hadde vært perfekt. Som en start for å komme i gang med hjelpebryst tenker jeg da. Hva tror dere? Sett henne gjerne i kontakt med meg anngående det om dere vil. Desverre har jeg vært borti en unge som dette. Jeg har skole en del på formidagene, men har ettermiddag og kveld pluss deler av formidagene ledig.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 17. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2007 Da tipser jeg henne om deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå