Gå til innhold

Trondheimstreff 29.08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BIM-treff Søstrene Karlsen 29.august kl.19.

Snufsa_80

sol_okt07

Jann

egget!

var på UL i går, og jenta vi trodde lå i magen er ikke jente-men gutt! vi var litt i sjokk i går, da vi trodde at det var jente der siden ordinær UL..var derfor jeg ikke kom i går..snedig hvordan man får et forhold til den lille der inne, og plutselig er det ikke den du tror det er, det er en annen... men vi gleder oss til at gutten kommer vi...bare det ikke er tvekjønna da:) hehe....

oi da! Det skjønner jeg var et sjokk ja! :) Hadde blitt helt forvirra om jeg fikk beskjed om at det ikke er noen litjgutt inni der nå! men kanskje jeg bør droppe mer shopping av gutteklær fram til neste UL! ;) Skal tilbake 4. september så det er jo ikke såå lenge til...

Næh!!

Enn det da? Dere som var helt sikre på at det var en jente, og hadde navnet klart og greier...

Sikkert greit alikevel å bli forberedt på det nå enn at det hadde kommet som et sjokk etter fødselen. Dere får nok tid til å venne dere på tanken om at det blir en gutt. Og når han først kommer så er han vel verdens nydeligste. :-)

Annonse

Snufsa_80

sol_okt07

Jann

egget!

Røverprøver

prøvekluten

iiiik...egget da!må ut å bytte en haug me rosa nå da eller? jeg er og usikker føler jeg,til tross for at to ul(en av de 3d) sier jente..jeg har heletiden følt gutt nemlig..så litt spent er jeg,skal på ul igjen i dag,og blir nok å spørre enda en gang ja--

tja...har egentlig ikke handla så mye klær, men må nok på en bytterunde ja... Værre for svigermor..det er hennes første barnebarn og hun har vært i sverige og handla.. hun bytta de klærne hun har kjøpt i Norge dagen etter.. flaks at hun ikke hadde begynt på seng/krabbe-teppet, som skulle være i rosa:) Vi fikk beskjed om at det er helt riktig denne gangen. at det er gutt. Fikk bilde av tissemannen og legen vi var til etterpå bekreftet at det er en gutt på UL-bildet. Glad jeg fikk vite det nå, enn hvis ikke og når babyen kom ut-kanskje jeg har benekta at det er min baby, "gi meg jenta mi" ellerno... men men.. vi har kommet over det værste sjokket- Gutten er velkommen!! ...guttenavn er vi helt blanke på. finner ikke noen navn... hvorfor er det så vanskelig med guttenavn? lett med jentenavn syns vi..

hehhe..og her har vi slitt motsatt...guttenavn KAN vi;O) jentenavnet satt lengre inne gett..greit å slippe sjokket ja sikkert,selv om en blir like glad uansett hva som kommer:o)

var det derfor du var til ul eller?

jeg har nå vært i dag...en timelang seanse hvor fire leger tilslutt sto over magen min og hadde delte meninger om morkaka lå som den skulle..festlig! helt kvalm jeg nå,så mye har de trykt og klemt på meg..men det ser ut til at jeg slipper keisersnitt da..de skulle bare krangle seg ferdig først,og muligens får jeg en ny time til ul i uke 36

Snufsa_80

sol_okt07

Jann

egget!

Røverprøver

prøvekluten

ailenl

msas

katikati

Det var veldig hyggelig på onsdag! Gleder meg til neste gang! Kanksje vi skal ta debatten om hva vi skal spise på forhånd denne gangen (ti hi ;-)

Annonse

Hei og takk for sist!

Det var kjempe koselig på søstrene karlsen :-)

Hadde i utgangspunktet tenkt meg på neste treff også, men har nettopp fått beskjed om at sambo må reise på kurs gjennom jobb neste uke og er borte onsdag kveld..... må derfor ha et forbehold om barnevakt.... :-(

Men jeg ble sykemeldt i går, så nå er jeg også hjemme på dagtid. Noen flere som er det?

Hvis noen har lyst å treffes en annen dag, gjerne på dagtid, ta en kaffe, gå en tur el.l er det bare å gi lyd. Er redd det kan bli laaaange og kjedelige dager frem mot fødselen.......

Hei og hå! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...