Gå til innhold

Utstyr til tvilling gutter

Bentus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Må si jeg blir litt provosert av sånne som deg,og som atpåtil signerer med anonym.Hvis du mener at tingene jeg selger er gammaldagse,så må jeg bare få si at det er kun vognen jeg har kjøpt brukt og den er fra 04 ellers har jeg kjøpt alt nytt til gutta som er nå er 1 år og 3mnd.så at tingene er gammaldagse er vel litt og ta i kansje??Det er jo sikkert noen som ikke har råd til og kjøpe alt nytt og heller vill kjøpe pent brukte ting her inne også..eller?

:) ikke bry deg om hele anonym, det er bare noen som liker å slenge dritt men ikke tør å stå for det... og tingene er sletts ikke gammeldagse, antar da at anonym synes alt som er ca. 1 uke gammel er blitt gammeldags!

Jeg synes tingene så flotte ut, har vært inne og sett - men jeg vet dessverre ikke hva jeg får enda :) Har også noen i vennekretsen som fikk tvillinger for ikke så lenge siden, så jeg håper å få kjøpt noe av deres utstyr. Hvis ikke kikker jeg gjerne innom siden din igjen.

Takk for svar:o)Koselig at ikke alle er like spydige som anonym her inne.Bare titt innom senere om det er noe som frister som du ikke får kjöpt av vennene dine.hvem uke er du i nå?Mars er jo en bra mnd,da er jeg födt også:))Önsker deg lykke til videre og håper du får ett fint svangerskap:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...