Gå til innhold

Alternativ til ring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min vil ikke ha ring. Jeg ville ha foretrukket at han hadde ring selv for at folk kan se at han er min, men det er ikke noe stort problem. Faren min har ikke ring for eksempel. Selv vurderer jeg om jeg skal ha ring bare jeg. Men jeg lurer på om noen har noen god ide til alternativ til ring. Armbånd? Jeg vil helst at det i så fall er noe han kan bruke alltid. Armbånd av et eller annet slag kunne vi begge hatt. Jeg fikk et armbånd av min eks som jeg gikk med konstant. Var veldig glad i det. Føltes nesten som en ring. Har dere noen ide til en annen ting vi gir hverandre?

Skrevet

Vet flere som går med ringen i et halskjede,spesielt menn,siden de ikke er så fan av å gå med noe på fingrene,eller har en jobb der ringen er litt i veien,eller må være av i tilfellet de skader seg og fingeren hovner opp.

Kan han tenke seg noe sånt,kanskje?

Skrevet

Han vil ikke ha ring i det hele tatt. Og halskjede synes vi begge er harry på menn, kanskje unntatt sånne av lærremmer eller lignende.

Skrevet

Da får han tattovere en da,eller du må godta at han ikke vil offre seg for deg,mtp ring. Synes det er litt barnslig av han,men det er min mening da,vet jo ikke grunnen hans. Man merker jo knapt en enkel gullring på fingeren,kjøp en som er rundet inni,så tar det bare et par uker før han glemmer at han har den der.

Skrevet

Jeg har ikke problemer med å godta at han ikke vil ha ring, så det er ikke aktuelt å prøve å overtale ham.

Tattis er nok ikke aktuelt det heller. Ingen av oss liker det og det varer jo for evig, selv om ikke forholdet skulle vare evig.

Skrevet

Samboeren min ville heller ikke ha ring egentlig, helt til han fikk se helt flate ringer i hvitt gull.. !

De falt han pladask for, og gleder seg til å gå med den :-)

Sånn som denne her for eks.:

http://www.smykkesenteret.no/shop.asp?p=3759902&imgGallery=2&imgActive=bilde1

Utover det, vil han ikke gå med ring har jeg ingen forslag. Men ett armbånd som du selv nevner er jo en god løsning da :-)

Skrevet

Takk for link. Ringen var kul den, men ikke noe samboeren min ville falle for. Han er litt sånn BI-lignende kledd, så hvis jeg kan pense ham inn på et Brad Pitt-spor hva smykker eller annet lignende angår, burde jeg være fornøyd.

Skrevet

Men det er altså ikke aktuelt med ring. Ikke under noen omstendighet.

Skrevet

Hvis han ikke vil gå med ring og ikke vil gå med halskjede med ringen hengende der, hvorfor tror du da at du skal få ham til å bruke armbånd?? Det at du har brukt det som en slags forlovelsesring i et annet forhold, er vel ikke et argument som taler for...

Det høres ut som om du godtar at han ikke bruker ring (det ville jeg hatt problemer med), så da ville jeg bare latt det være med det.

Skrevet

nå skal ikke jeg gifte meg da, men kikker innom forumet avogtil (har barn i magen da) og har en mann med samme synspunkt. han vil heller ikke ha ring- men det gjør ikke meg noenting. gifter vi oss blir det med ring til bare meg, ikke noe problem det hverken for meg eller han....

Skrevet

Syns d er temmelig teit når man ikke vil bruke giftering. Hvorfor vil han ikke vise at han er gift liksom??

Og hva får deg til og tro han vil gå med armbånd??? Det er jo temmelig femi og ikke noe fint på gutter i d hele tatt syns nå jeg da...

Skrevet

HI her. Fælt så hissige dere ble da.

Det som får meg til å tro etc. er at det er samboeren min og jeg kjenner han. Det dreier seg ikke om å lure ham eller overtale ham til noe som helst. Det er ikke det at han ikke vil vise at han er gift, han synes det er unødvendig og liker ikke ringer. Armbånd kan være et alternativ fordi vi har snakket om det før. Det blir i så fall noe som ikke er femi, kanskje noe som ligner på sånne magnetarmbånd. Lærarmbånd går også an, men det blir kanskje litt vel uformelt.

Uansett, det trenger ikke å være noe vi går med eller har på seg, bare en noe som symboliserer forholdet vårt. Og det var det jeg ville ha innspill i forhold til. Det kan jo hende at vi gjør det sånn at jeg har ring og han ikke.

Skrevet

Man får jo vielsesattest. Han kan brette den sammen og ha den i baklomma,om det ikke er for harry for han.

Skrevet

Han kan ikke ha så mye "BI stil" når han vil ha armbånd i stedet for ring. Armbånd er HARRY!! Giftering på menn er ikke harry (såfremt det er en enkel standard gullring). De magnetarmbåndene er jo grisestygge

Skrevet

Enig med du og du og du. Dete med vielsesattesten var jo moro. *knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...