Gå til innhold

ang.softbag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har erfaring med hvor lenge de kan brukes? Forskjell på merker? Jeg har en teutonia spirit s3 som jeg lurer på å kjøpe softbag til. Burde jeg kjøpe teutonia? Alle forslag og erfaringer tas i mot med takk:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonias softbag er ca 75 cm lang innvendig. Hvis du ikke får veldig lange barn eller har tenkt å bruke en veldig diger pose i den så holder den nok til babyen må over i sportsvogn p.g.a. motorisk utvikling.

Vi brukte den til Lillemann var 6 mnd. Han hadde fortsatt god plass i bagen, men da krabbet han ut av den så vi måtte bytte til sportsvogn for å få satt på ham seler.

Fordelen med å velge teutonia er at den kan "bygges" om til en lun pose som du kan bruke i sportsvogna etterpå.

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Da skal jeg kjøpe meg en teutonia softbag.

Skrevet

det kan du med carena sin også, og den koster under halvparten...

Skrevet

Vi har teutonia sin og er kjempe fornøyde. Syns softbag er mye bedre enn hardbag (hadde det første gang) da den er mye lettere å bære, lettere å få ut og inn av vognen og den kan gjøres om til en pose etterpå. Vi har en liten madrass oppi så det blit litt mykere for babyen. Grei å vaske og har holdt seg godt selv om den har vært stuet bort i 2 år. Jeg ville gått for denne, den er jo også tilpasset vognen din.

Skrevet

Du får stor softbag til TFK også.

Skrevet

Hei:-)

Tusen takk for alle svar. Jeg har kjøpt meg teutonia softbag i samme farge som vogna. Er kjempe fornøyd. Den virker stor og god og ikke minst lun. Og så ble det da unektelig veldig fint:-))

Kjøpte den i sverige så da ble den ikke så dyr. Gav 1000,- for den. Tror det var en grei pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...