Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Nå er jeg trist, lei og oppgitt. Jeg slutta å røyke for snart 5 uker siden og siden det har jeg lagt på meg 6 kilo. Desuten er jeg 5 eller 6 uker på vei. så slanking er vel ikke så bra. Men jeg vantrives med mine 155 cm og 70 kg! Jeg antar at det er røykeslutten som har gitt meg alle kiloene, enda jeg var sykt nøye med hva jeg spiste. Eller, er det naturlig å legge en del på seg allerede så tidlig i svangerskapet? Sist gang la jeg på meg 20 kg og endte opp på 85 kg. Det var bare helt for ferdelig. Følte meg som en flodhest, og holdt meg helst hjemme fordi jeg skammet meg sånn. Jeg vil ikke ende opp der denne gangen også. Hva kan jeg gjøre? Er det noen som har noen tips?
Har 2 super-gutter :-) Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 åå, dette høres ut som meg, akkurat samme størrelse, og samme vektøkning forrige gang,endte på 85kg, på mine 158cm.... og jeg holdt meg mest hjemme jeg også, fordi jeg var så svær.... men denne gangen skal det ikke bli sånn, og jeg skal ta det opp med legen, skal pent spørre om hvordan det er med å få fritak for veiing, for da blir jeg deprimert, tror du det går? så vil jeg heller spise sunt, og "loggføre" matinntaket slik at legen ser jeg ikke er på slankern som om jeg ikke var gravid, for det går jo ikke, må jo ta alle hensyn til babyen. skal ha dobbeltime hos legen for å få nok tid til å snakke om vekt/matinntak siden dette ruinerte livet mitt langt over 1år ved forrige svangerskap. er jeg helt hysterisk kanskje?? jaja, det var noen tanker. Lykke til med svangerskapet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå