Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har ikke satt meg så godt inn i dette.Noen som kan gi meg en kjapp inføring i hva de forskjellige partiene står for??
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Alvorlig talt, du høres umoden ut rett og slett! Les partiprogrammene vel!!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Synes ikke du virker umoden, det har bare med interesse å gjøre. Har ikke peiling jeg heller vet ikke hva ett eneste parti står for...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 jeg vil stemme på de som ikke vil redusere eller ta bort kontantstøtten (men vet ikke hvem det er-- hehe! har ikke snøring på politikk..)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 http://tux.aftenposten.no/testdegselv/test.do?parameter=17 Denne er super og morsom! Du får vite hvor mange prosent du tilhører hvert parti! Jeg er litt interessert i politikk og har satt meg inn i de forskjellige partiene, og i følge denne testen har jeg stemt "rett" de siste årene hehe (SV) Lykke til med valget!
010307+180209 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Fremskrittspartiet vil gi foreldrene større valgfrihet. All offentlig støtte til barnefamiliene, herunder kontantstøtte, barnehagesubsidier og fødselspenger, skal samles i én ytelse, nemlig en øket barnetrygd. Hensikten er å fjerne dagens diskriminerende fordelingspolitikk overfor de foreldre som gjør det aktive verdivalg å være hjemme med barna.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Ja den økte barnetrygden ville jeg likt å se fra et parti som vil fjerne det offentlige velferdsystemet og privatisere alt...At Frp er et barne- og familievennlig parti er kun noe du kan lese om i programmet deres for å sanke stemmer. I bydelen jeg bor (som har en av de lengste bhg-køene i landet) hadde nå Frp et seriøst forslag inne om å legge ned barnehager fordi bydelen trengte å spare penger. Folk trodde ikke sine egne ører, men der har du Frp. Reaksjonært gubbeparti som ikke har noe med fremskritt å gjøre.
Mia_I Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Hvis du vil beholde kontantstøtten må du iallefall stemme til høyre i den politiske retninga - KrF, Høyre, Venstre el FrP. Ap og SV vil ta den bort, og Sp sitter jo som kjent i regjering med dem.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Samme hva de forskjellige partiene står for nasjonalt...dette er lokalvalg, så du må finne info om hvordan de er i din egen kommune og ditt eget fylke.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Jeg bor i Oslo, og det siste jeg skal stemme er Høyre eller noen av partiene på den sida. de har jo ikke gjort noe annet enn å fucke opp Oslo de siste åra.. men nå er jeg hardbarka RV (Rødt) også da..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Jeg er faktisk høyrepolitiker, og bor også i en høyrekommune i øyeblikket. Her er det full barnehagedekning, opprustning av skole og eldreomsorg og det sykehuset i Helse øst som er best fungerende og nærmest budsjett. Det offentlige er med andre ord veldig bra. Høyre er jo et parti som øsnker å styre nærlingsliv og på den måten bekjempe bla fatigdom, ved å få uføre tilbake til et verdig liv og jobb, dersom høyre kanskje kunne være noe for deg vil jeg anbefale at du titter på høyres sider for din kommune. Linker til kommunesidene og deres partiprogram finner du på www.hoyre.no
hval12 Skrevet 26. mars 2013 #13 Skrevet 26. mars 2013 Jeg anbefaler arbeidspartiet. De hjelper mer enn FrP. Hvorfor en helst ikke skal stemme FrP: FrP/Fremskrittspariet vil ha billgiere alcohol, ha karakterer på barneskolen fra 5 og oppover, gjøre slik at homofile ikke kan adoptere barn eller gifte seg, ha bevæpnet politi, droppe skatt (fører til at de fattige ikke får hjelp av de litt rikere) og ha mye strengere på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå