Gå til innhold

Har lyst på nr. 3, men kommer trolig til å være 40 innen det skjer..

Gjest hei på deg

Anbefalte innlegg

Gjest lykkelig tobarnsmamma

Kanskje ikke helt rett forum, men trenger noen oppmuntrende ord. Gubben vil gjerne, jeg vil, men omgivelsene forventer at vi er ferdige med produksjon av barn...

Det er vel ikke så uvanlig å få nr. 3 når man er 40 (er vel ikke direkte vanlig heller)? Men så lenge man føler seg i fin form før man starter svangerskapet er det vel bare å forsøke?

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner ikke problemet med omgivelsene. Det er ikke de som skal ha barn! Hvis du og gubben vil, er det da bare å sette i gang... ;-)

Min mor var 43 da jeg ble født som nr 4 (og sistemann). Selv er jeg 40 og førstegangsfødende.

få nr 3 dere:)trodde jeg var alene om å være moden gravid,men jo flere som får vite det ,jo flere vet om noen,eller er gravid selv.blir 42,å har 2 gutter på 19 og 22 år,men de og mannen min synes det er stas at det nå kommer en liten en.eller rettere sagt lita ei:)))

er i fin fin form og føler meg ikke en daaaag over 20:`=)

lykke til med forsøket.

Vi hadde lyst på nr.6, og jeg fikk en sønn for 2 uker siden, og jeg er 43!!Ja, alle forventer at du er ferdig med unger....ellers så tror de at du er noen år yngre enn du virkelig er fordi du fremdeles får barn....Kan ikke se noen bakdeler med å få barn når en er 40 år....annet enn at noen bruker litt lengre tid på å bli gravide. Det er jo også NOE høyere sjanse for avvik, men gode metoder for å oppdage det, noe de yngre ikke får....så jeg ville IKKE brydd meg om hva andre sa.

Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...