januarblomst Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Noen som vet hvor de selger disse vognene? Lille mille har jo kunn i bege og svart. Kunne tenke meg den i apple.
blaastrek Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hadde importert den var jeg deg. Babytrader.nl feks.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 de selger de på reflex hvertfall. vet ikke om de har den i apple der
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 tror freestyle bare kommer i sort, marine, rød og sand! det er speedy som er i apple=)
januarblomst Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Ja jeg lurer på om ikke det stemmer. sukk!
*Vetlis* Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 De kommer i masse forskjellige farger, men det er vel mest av rød, sort og sand i Norge, selv kjøpte jeg en brukt på Finn.no her om dagen som var sort og sjokoladebrun, så en annen der å som bare var brun! Hvis du går på de utenlandske sidene vil du se at de kommer i alle mulig rare farger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå