Gå til innhold

Noen av dere som har navn klare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg gikk med nr 1 og 2 hadde jeg navnene klare med en gang, men nå sliter vi virkelig! Finner ikke et navn vi liker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt masse på navn. Faktisk hele pp tiden vår som var på 12 pp.

Blir det gutt blir det mest sannsynelig Tristan (Som man sikker skjønner på nick`et) hehe. Å blir det jente tror vi det blir Luna. Sliter bare med å finne mellomnavn. Da begge de våre to fra før har mellom navn vil vi gjerna ha det til neste mann å:)

Men kanskje så har vi helt andre meninger etter viss mange mnd svangerskap å når vi først får se nurket:) vanskeli dette med navn ja.

Skrevet

Hos oss blir det Tilde eller Oliver....... (Hvis vi ikke ombestemmer oss da....)

Skrevet

Emma,Tobias, Sofie står høyt i kurs. men får se. tror vi vil se barnet først:)

Skrevet

blir det jente får hun navnet Aila-Sophia, blir det gutt sliter vi litt... har 2 gutter fra før å begge har dobbelt navn så har liksom brukt opp favorittene der...

Skrevet

Vi har ikke diskutert navn en eneste gang ennå. Tipper vi begynner etter ultralyden en gang. Men jeg vet jo hva barnet kan hete jeg :)

Tipper han ikke er helt enig.

Skrevet

Blir det gutt blir det mest sansynlig Oscar, blir det jente er det Elvira.

Skrevet

Anveig eller Aasmund (ev Åsmund) :) Vært klart i flere år, hehe.

Skrevet

Gutt: Jo-Gabriel

Jente:Kelly eller Ella

=))))

Skrevet

Oi, navn synes jeg er vanskelig..

har egentlig flere jentenavn jeg synes er fine, men guttenavn er det værre med.

Nathalie og Emil kanskje

Skrevet

jeg har flere jentenavn på lager

Anne Christina

Anne Louise

Melissa

Lilly

Alexandra

Skrevet

Jepp. Hadde det med foerste mann ogsaa. Han ble kalt ved navn lenge foer han kom ut av magen. Kan jo hende vi ombestemmer oss, men jeg tror ikke det, for det er saa faa andre navn vi er enige om..LItt hyggelig aa tenke paa den lille krabaten i magen som alt har et navn (dvs vi vet jo ikke kjoennet ennaa, men har to alternativer klare, et gutte navn og et jente navn).

Skrevet

Jeg har samme problemet som deg Marit:-) Venter nr 3, og sliter med navn. Navnene til de to første var klare til UL. De to navnene passe veldig godt sammen, det blir vanskelig å finne et som passer like godt, og som i tillegg er navn ikke "alle" har.

Skrevet

hei hei...

Hadde en drøm her ei natt at d va noen som kviskra i øret mitt at d ligg ei lita amalie i magen min... Så blir d jente skal ho hete Emma Amalie og blir d gutt blir d Marcus Andre...

Skrevet

får vi en jente skal ho hete Alexandra og blir det en gutt skal han hete Sebastian eller kanskje Nikolaj

Skrevet

Jeg har klart jentenavn. Det har vært klart siden vi begynte å prøve. Guttenavn syntes jeg er veldig vanskelig.

Mine kriterier i navnvalget er:

- dobbeltnavn

- ikke så alt for vanlig

- 1 av 2 navn skal være spansk (bodd i spania, og min familie bor der. er norsk)

Skrevet

Hei:) Vi har Odin & Nanna fra før og nå blir det Birk hvis gutt & Molly eller Tilde hvi jente....:)

Skrevet

hmmm....hadde egentlig klart Thea og Mathias, men mange har jo det :S, så tenker kanskje Adrian, Sebastian, Tobias til gutter og Emma eller Hannah til jenter!Meeen, mye kan forandre seg!

Skrevet

Er vanskelig å finne jentenavn synes jeg, men blir det gutt så har vi tenkt på ,

Nicolay

Oscar

Jakob

Skrevet

Åååå ja det er sååå mange fine navn, litt vanskelig å velge.

Men vist vi får en gutt skal han hete Jonas Og vist det blir ei jente skal hun hete Emma ;) Det har vert bestemt ei stund nå ;) Er 10+6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...