Gå til innhold

har jobbet i to uker nå, og synes det er helt forferdelig....

Anbefalte innlegg

deter så fælt å være borte fra tullemor hele dagen. Heldigvis er hun bare tre dager i uken i barnehagen da, men jeg jobber masse kvelder og helger også. Pappaen er stort sett sur og. Fordi han synes at vi blir for mye borte. Begge jobber jo, han veldig mye og jeg ofte kvelder. ikke så mye vi får vært sammen alle tre. Lurer på hvordan dette går fremover jeg... Har en vond følelse nå...

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har tenkt på ev. ¨å bytte jobb, men har jo søkt på kjempe mange jobber siste årene, er visst håpløst å få noe annet. Trives ikke all verden der jeg er...

Dagens hjertsukk...

Fortsetter under...

Er så ekkelt å ha vondt i magen for sånne ting....

Siden du ikke trives så godt der du er nå så ville jeg søkt andre jobber (selv om det ikke er så lett) og kanskje tenkt igjennom hva annet du kan jobbe med...Er jo arbeidssøkernes market om dagen, så ikke er ikke umulig å finne jobb innenfor andre sektrorer....Og siden det er kamp om arbeidskraften så kan det være du finner en arbeidsgiver som er interisert i strekke seg lang for å tilpasse hverdagen for deg...

ÅÅÅÅÅÅÅ, jeg vet jo akkurat hvordan du har det!!!!!

Huff, ja! Det er fælt når man har det sånn as... Det er viktig at du finner en løsning som funker så DU har det bra. For har ikke du det bra, har ikke familien det bra. Kan du jobbe redusert, ta perm, bytte jobb, få andre vakter....

Jeg har jo heldigvis funnet en løsning som funker for meg nå og det er så utrolig deilig! Det er virkelig verdt alle de timene med frustrasjon og utallige veiinger av positive og negative sider ved de valgene du har fremfor deg.

STOOOOOOOOOOOOOOOR KLEM

arbeidsgiver har egentlig vært grei. Har egentlig sagt opp en ansvarstilling for å få en stilling der jeg kunne jobbe kvelder og helger. Men det fungerer ikke så godt som vi kanskje trodde.

Men har aldri vært noe særlig med arbeidsplassen min, så jeg får fortsette å søke på andre jobber. En dag må vel jeg få noe annet og ;-)

Har desverre ikke råd til å redusere stillingen min, hadde gjort og fått det om jeg hadde kunnet. De er fleksible sånn.

Uff, slitsomt blir så sur og lei

Annonse

Hva slags løsning har dere valgt da? Hadde vært gøy å høre i og med at det fungerer bra. Vanskelig å finne ut hva som er lurt å gjøre. Har vurdert frem og tilbake med gamle jobben i flere måneder.

Har fått tilbud om ny da, men på samme plassen, bare en dag i uka med annet arbeid. Vet ikke om det hjelper så mye, men kan jo kanskje jobbe litt hjemme den dagen da

hehe... vi har valgt at jeg skal gå hjemme et år til. Vi tror det skal løse seg økonomisk, men blir det vanskelig får jeg skaffe meg en deltidsjobb. Vurderer å ta dagbarn.

huff, de penga, ja de penga... er til bekymring, for fattig og for rik!

Kunne ønske det fortsatt var mulig å klare seg fullt og helt på en inntekt, men vi bor dyrt så det er egentlig ikke bare greit. Heldigvis har vi en leilighet i kjelleren som vi kan leie ut og den tilsammen med kontantstøtta hjelper i hvertfall litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...