mamma og godguttene Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Noen som har noen gode forslag ? Fryktelig vanskelig å komme på enda et guttenavn. Liker Nathaniel, men mannen går ikke med på det !
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Kjenner ett søskenpar som heter Dennis og Kristoffer
mamma og godguttene Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Mannen vil gjerne ha det, men jeg forbinner en gammel kjenning med det navnet, så desverre faller det bort.
lillema72 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Dennis og Erik? Enig med mannen din..Nataniel er ikke et fint navn.
Kreoline Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Vet om en Dennis som har en bror som heter Darwin.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Nathaniel er ikke noe pent :-( Dennis og Adrian Dennis og Florian Dennis og Richard Dennis og Leo Dennis og Benjamin Dennis og Paal Dennis og Tim Dennis og Georg Dennis og Tarjei
mamma og godguttene Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 Mange gode forslag her da :-) Artig å få litt synspunkter og noen nye ideer. Har vært innom Ruben også, men mannen vil heller ha Robin da. Uff, ikke lett å bli enige :-)
Bægge dætern Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Dennis og Robin passer godt sammen : )
*Dubsgirl* Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Jeg syns Nathaniel er fint:) Dennis og Oskar Dennis og Oliver Dennis og Jesper Dennis og Kasper Dennis og Benjamin Dennis og Jonathan Dennis og Jonas Dennis og Kevin Dennis og Mikael Dennis og Filip Dennis og Felix Dennis og Fabian Dennis og Linus Dennis og Leander Dennis og Ludvig Dennis og Nikolai Dennis og Victor Dennis og Samuel Dennis og Sivert Dennis og Adrian Dennis og Herman Dennis og Julian Dennis og Elliot Dennis og William Dennis og Daniel Dennis og Didrik Dennis og Marius Dennis og Kristian Dennis og Martin Dennis og Tobias Dennis og Theodor Dennis og Petter Dennis og Isak
Bægge dætern Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 seriøst...? dennis og isak? dennis og martin? osv... med et så utenlandsk navn som Dennis syns jeg det klinger bedre med et lignende navn på nr to. men når det er sagt, dere må jo gi barnet det navnet dere synes er det fineste uansett hva nr en heter...
Gjest Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Navn jeg synes passer til Dennis: Aleksander Anton Didrik Filip Jonathan Kasper Nikolas
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 første jeg tenkte på var Dennis og Vegard.
prysseluskan Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 Daniel Simon Felix Kasper Max Jonas Freddie Bastian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå