Gå til innhold

Lite støtte fra samboer

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg egentlig litt aleine om denne graviditeten og det er veldig trist. Samboer er ikke så veldig interessert i hverken det å handle inn utstyr eller å kjenne på maven og alle sparkene. Han har vært med på alle ultralydene hittil g syns det er stas, men det er ikke så mye utover det. Jeg leser også en del og vil gjerne prate om hva vi har i vente, men han bare bagatelliserer det og sier at det er da ikke noe problem, vi trenger ikke gå på verken kurs eller lese så masse.

Hva kan jeg gjøre for å få han mer interessert? Er det flere som øler seg ensom som gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var som det du skrev kom ut av min munn.. Er foerstegangsfoedende og alt dette her er ganske nytt for meg og for han. Jeg er overbevist om at han gleder seg masse til babyene kommer, men han "deltar" liksom ikke i graviditeten. Han bryr seg ikke med aa kjoepe babyting, snakke om hvordan det er, kjenne paa magen o.l. Har nevnet dette for han og han sier at det liksom ikke har skjedd noe med han. " han foeler seg ikke gravid".

Det er vanskelig dette her, ikke har jeg venninner i samme situasjon heller saa det er liksom ikke noen aa dele alle foelelsene med. (Uten om mor, hun synes dette er veldig spennende..:-) ) Typiske fraser fra samboer naar jeg proever aa ta opp ting som forundrer/skremmer meg, sier han typisk: Jaja.. ta det med ro.. folk har gjort dette igjennom alle tider.. bla bla..

Han forstaar liksom ikke at dette er foerste gang for meg, og med tvillinger!! Ting endrer seg vel uansett, saa lenge jeg vet at han gleder seg og er som han selv sa: "Over the moon about the babies" saa er vel det det viktigste.

Det er deilig at det bare er ett par mnd igjen naa.. Gleder meg til de kommer!! Haaper det gaar bra med deg og din "ugravide samboer" ;-)

De slipper liksom saa billig unna!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...