Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god lommebleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å gå over til lommebleier istedetfor papirbleier til sønnen min på snart 2 år. Han virker veldig ukomfortablel med de bleiene vi bruker nå, men er nok ikke klar for bleieslutt enda. Vi venter nr.2 i november, så bleiene vil uansett gå i arv hvis vi kjøper til han nå. Synes Fuzzi bunz-bleiene ser fine ut, men har null erfaring med tøybleier. Og de er jo ganske dyre å kjøpe inn, så jeg tar gjerne imot gode råd før jeg shopper. :)

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk stellerommet.no

vi har mommys touch - de er kjempegode

de passer både poden på halvannet og femåringen (som evt nattbleie på han)

Skrevet

Eventuelt nattbleie? Passer disse til 5 åringen også og du bruker de som nattbleie på han, eller har du bare prøvd å ta på han en for å se om de passer dersom hans skulle begynne å tisse i sengen?

Skrevet

Vi har kjøpt inn Fuzzibunz fra Usa , de koster halve prisen der! Hvis du kjenner noen som kan sende de til deg som gave blir det ennå billigere ( slipper toll). De skal visst være supre har vi hørt da....

• 2 uker senere...
Skrevet

Mange liker Fuzzi Bunz, selv er jeg enda gladere i en type som heter GAD (Kenguruloftet selger disse, ellers så kan de kjøpes direkte fra greenacredesigns.com).

Husk på nok innlegg! (feks mikrofiber + brettebleie)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...