Gå til innhold

TFK eller OTH? Positive og negative erfaringer!?

chiquitita

Anbefalte innlegg

Har merket meg at disse to merkene har gode, relativt smale, lette og praktiske tvillingvogner. Har noen erfaringer med de ulike merkene som de vil dele med andre?

Det viktigste for oss er at vogna er god å kjøre, at den blir liten når den er lagt sammen og at den kommer inn gjennom de fleste dører. + at den er god for ungene da, selvsagt! ;-)

Fortsetter under...

Vi har valgt TFK vognen og er veldig fornøyd. HAr ikke tatt den i bruk enda, men den står å gliser mot meg:-)

Vi valgte TFK fremfor OTH av flere grunner, men den viktigste var at TFK har større bagger enn OTH. Greit m størst mulig plass siden det går mot vinter og man gjerne må ha en pose i baggene.

TFK har også håndbrems, myggnetting m/ solskjerm som sitter godt på vognen, går gjennom 80 dører, blir veldig liten sammenlagt, svingbare hjul +++

Vi kjøpte vognen i Sverige og sparte 4200 kr på det:-)

Lykke til med valget.

hei!

Etter mye om og men så falt valget på oth.Grunnen til det var at jeg likte designet bedre.Har også kjørt tfk singelvogna, og den syns jeg var overraskende tung.

Har sammenlignet beggene på oth og tfk.Har kjøpt tvillingbegg (dobbelbeggen) til oth og den rommer 75 cmx67. singelbegger til og ha på oth tvillingvogn har kun mål på 75cmx26. Dette synes jeg var supersmalt. Tfk sine begger er 80cmx32.

Så alt i alt er tfk beggen 5 cm lengre i liggelengde, mens dobbelbeggen til oth er 3 cm bredere.Altså 3 cm mer i bredden og gå på.Mål på vogn og begger finner du inne på babyjungle i nederland (nettbutikk)

Lykke til med vognvalget:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...