Modesty Blaise Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Ser på kalenderen og teller dager, uker...kunne ønske tiden gikk fortere. Føler disse første 12 ukene er helt pyton. Nå hører det med til historien at jeg har vært uheldig et par ganger og mistet men likevel.... Det er så lite bonuser i denne tiden. Vi er kvalme, trøtte, oppblåste og opptatt å være forsiktige.... Det eneste morsomme er jo at man går og beskytter verdens beste hemmelighet. Kunne ønske at jeg kunne trekke kortet; "Du rykker frem til start og begynner på uke 13":-)
Athene75 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Ja jeg også synes at tide går sakte. Er 11+2 nå og det var da det gikk galt forrige gang. Skulle ønske at disse 12 ukene var unnagjort ja. Har ikke vært like plaget med kvalme denne gangen som jeg var forrige gang, men kjenner mer til trettheten enn jeg gjorde da.
Dizzie_mortil3 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Skriver under!! Dagene er så lange som ååååår....ihvertfall frem til imorgen da jeg skal på UL for å se om det er en ny EXU eller om det er et lite hjerte som banker INNI livmoren... Er 5+6 idag. Jeg er en flopp på jobb, har intet initiativ eller konsentrasjonsevne. har nok noe å gjøre med kvalme, men det er jo ikke tilstede hele tiden så det er nok mye tankevirksomhet som blokkerer ja...
Måånestråle Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 JA! Tiden snegler seg avgårde!! Og den går enda myyye treigere nå enn den gjorde sist gang. Nå gleder jeg meg til å passere uke 9, det er en milepæl siden det var da det gikk skeis sist. Og så har jeg den tradisjonelle milepælen på 12 uker... Ååå, det er så leeenge til!! Jeg vil gjerne trekke samme kort som deg, Modesty. Får man 20.000 når man passerer start da, tror du??? Det hadde vært noe!
~Mita~ Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 huff ja.. er 11+3 i dag og har hittil hatt 5 uker med oppkast og sykmelding. selv om det bare er 4 dager igjen til de magiske 12 ukene så syns jeg tiden sssssnnnnnnnneeeeeeegggllllleeeeerrrrr seg videre.
mto2 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jaaaaaaaa. Trudde ikkje eg skulle vere så opphengt i kor langt eg er på veg sidan det er mitt andre, men det er eg i massevis. Er bare 6+4 og har leeeeeeeenge igjen til veke 12. Var bedre sist - då visste eg det ikkje før rundt veke 6. No "visste" eg det halvanna veke før positiv test. Rundt 2+5. Og DET forlenga ventetida. Første vente på å kunne ta test, så vente på å bestille time til legen, og enno er det så alt alt alt for lenge til dei magiske 12 vekene er omme. Tar i mot tips til å få tida til å gå. Husarbeid og jobb hjelper ikkje....
-fant - 05.03.2008 Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 helt enig. er 11+0 i dag.. den neste uken kommer til å gå kjempesakte. skal til legen om en uke.. håper å få beskjed om at alt ser bra ut og evt. få høre hjertelyden.. tikk takk....
Ane med lillegutt Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Tiden snegler seg av sted ja... Er vel mye bekymringene for at det ikke skal gå bra som gjør det tror jeg ja... Er 5+1 i dag... Leeeenge til jeg kan "slippe" litt ja Håper bare alt går bra denne gangen Men det er jo fantastisk å være gravid igjen ja. Kjenner meg igjen i dette med å ikke være helt med på jobben...
mammamia<3 Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Signerer!!! Tida snegler seg av gårde, dette er min nr 5, men jeg synes det er det desidert lengste svangerskapet jeg har hatt. Kanskje har det noe med å gjøre at jeg gikk rundt og trodde jeg var gravid i flere mnd før den virkelige positive testen slo ut!!!
1baby,og 1 spire Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Synes det går trekt nå ja, vil jo gjerne komme seg over de 12 første ukene sikkert. Ønsker deg virklig all lykke til denne gangen ,å håper alt går bare bra. Hvor lang er du kommet nå da? Er selv 10+4 så har ikke så lenge igjen.
mor.monsen Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 10+4 jeg også. vente vente....først på å komme over i uke 12. så på å komme seg til legen å forhåpentligvis får jeg masr meg til en tidlig ultralyd. blir gal av å ikke være sikker på at alt er bra der inne. kan man høre hjertelyd utenom ultralyd før u ke 18? Lykke til alle!
2hærligegutter Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Helt enig tida går helt sinnsykt sakte, er nå 7+6, og det er litt over en uke til jeg skal til legen. Min ventetid består i å vente på om jeg får en UL i uke 12 foå se om der noe liv der, det var det ved 5+0, men siden jeg forigang i uke 16 begynte å blø og det viste seg at det antagelig hadde hvert dødt ganske lenge (min. 8 uker) så er jeg veldig skeptisk denne gangen. Tørr ikke glede meg en gang, og i hvertfall ikke tro så mye på dette her, klarer ikke å slappe av. Men det vil jeg nok ikke gjøre før det er bekreftet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå