Gå til innhold

føde på ringerike sykehus.


1baby,og 1 spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også føde på Ringerike i mars, rundt den 18. Har ikke født før, men har hørt veldig mye positivt om Ringerike, så det går helt sikkert bra. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje vi treffes da.. Jeg syntes bare det virket så hyggelig der når jeg basøkte noen som lå der en gang. Og det jeg har sett og lest om føden der virker veldig bra. Masse lykke til du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Har termin 18.mars, skal har nr 2, var på Ringerike med førstemann og hadde det veldig bra der!! til tross for mange fødende. Har hørt begge deler der også som på andre sykehus så det er nok veldig individuelt hvordan hver enkelt føler det. Jeg hadde en helt grei fødsel selv om de måtte ta i bruk vacumkopp for å få lillemann ut. Fikk tilbud om badekar før pressriene satte inn syntes det var veldig godt. Mannen min fikk i oppgave og dusje magen min vær gang ei ri satte igang, på den måten fikk han en oppgave også stakkar ikke veldig lett for gutta våre å vite hva godt de kan gjøre når det står på o")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har termin 2. mars, men har en tendens til å gå over, så kanskje vi møtes? Har født på Ringerike 2 ganger før, og tenker å gjøre det denne gangen også. Har bare positive opplevelser derfra! Du kan bare begynne å glede deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig. Har sett og hørt litt derfra og det jeg har hørt er bare bra ting. Også er det jo mye nyere en Drammen. Hadde vert kjempe hyggelig om man møtte igjen flere herrifra . Blir jo til at vi føller verandre frem til siste dag. Lykke til alle sammen og takk for alle svara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...