mamma til to=) Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har akuratt fått meg helge og kvelds jobb i fersk vare disken, og lurer litt på om det er bra arbeidsforhold der, med tanke på lønn og tillegg og sånn. Hvor mye er det i kvelds og helge tillegg? Og hva har dere i lønn? Jeg er 24 og har jobbet i butikk noen år, hadde sist 115, dårlig.
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har jobbet på Meny tidligere, og i de avdelingene jeg jobbet trivdes jeg bra, hadde det ikke vært for at de kjører rovdrift på lederene. Så sålenge du ikke har en lederstilling vil du nok trives. Husker ikkelønnen, for det er ganske lenge siden, men de overbetaler ikke akkurat.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Rett før jeg gikk ut i permisjon gikk jeg opp til 130,- pr time, husker ikke tillegga....hadde jobba deltid der siden 1999 trur jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Det var vel ikke ille! Det var det jeg fikk som universitetsutdannet på kontor. Ha ha:) tragisk betalt det da, men det var ikke så mye mer som er vanlig i det offentlige, he he
lille_gull Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Har jobbet noen år på Meny (mens jeg var student), og sier meg enig med hun som påpeker rovdrift av ledere.. De blir presset ganske hardt. Selv hadde jeg butikkmedarbeider-stilling, og trivdes kjempegodt Husker ikke i farten hva jeg hadde i timelønn, men tar jeg ikke helt feil er UB-tilleggene 21 kr fra kl 18 på hverdager, 42 kr fra 13 til 16 på lørdager og 84 kr etter kl 18 på lørdager.. Håper du kommer til å trivest i ny jobb!
mamma til to=) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Takk for det! Er veldig spent nå, rart å begynne på helt ny plass, ny by også.. Høres jo veldig lovende ut det her.. Hvis det blir samme tilleggene på meg, så blir det jo faktisk en del penger ut av det!
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg har tidligere jobbet som kasserer, i delikatesse m/fiskedisk, i ostedisken og som ass. Delikatessen var klart den artigste og minst stressende stillingen. Så lykke til.
lego Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Ikke for å ødelegge gleden din, men... Du må jobbe over ett bestemt antall timer i uka for å få UB-tillegget. Husker ikke om det er 12 eller 18 timer jeg... Om ikke det er kommet noen nye regler de siste åra da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå