Gå til innhold

hvor mye er unnagjort jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir ikke laget noe barnerom her heller enda - regner med at hun ligger inne hos oss det første året.

Mangler stellebord og bilstol (av de store tingene) og kjøper stadig vekk inn nye ting. Idag ble det nesten en bærepose med klær og enda mangler masse :-)

Skal pusse opp barnerommet før baby'n kommer, men blir ikke innreda ennå nei. Baby'n skal ligge inne til oss iallefall det første halve året. Ellers så har vi kjøpt litt, men mangler ennå masse. Skal handle inn når badet er ferdig oppusset, som forhåpentligvis blir i begynnelsen av september :-))

Vi mangler også bilstol og stellebord. men mange andre små ting har kommet i hus og kommer etter hvert.

er meget handle syk men trenger sårt lønn før jeg kan start å handel litt igjen,. tihi

barnerommet er også gjesterom så vi får se hva vi gjør.

hun skal ligge inne hos oss det første halve året tenkte vi

her er det meste klart... rommet er nylig pusset opp fra før, og vi har vanvittig mye klær fra eldstemann på 2 så det trenger vi ikke tenke på. og utstyr og alt har vi... trenger vel trolig ett nytt stellebord, og en madrass det er det eneste;)

Annonse

Føler det meste er under kontroll...er sykmeldt og har vært det hele svangerskapet så jeg har hatt masssssssssse tid på å stelle i stand. Så koselig da...Skal kjøpe stellebord denne uka da de fikk inn i butikken nå det vi skulle ha.

Barnerommet drøyer vi lengst mulig med iom at vi har tre jenter fra før som skal få beholde soverommene sine hver for seg lengst mulig. Hun minste skal etterhvert dele med mellomste. Prinsen skal få eget rom som ligger vegg i vegg med vårt når han nærmer seg halvåret.....

Ellers kan bare prinsen komme men vil ha han i magen en god stund enda.

oioioi....

vi bygger soverom til oss og babyen vi, håper hun vil sove med oss ett år, hvis ikke må vi flytte leieboeren vår hehe..soverommet blir så stort at vi kan dele rommet hvis det skulle være nødvendig..en liten vedovn er det der og så vi kan ha det godt og varmt i vinter. Stua, spisestuen og kontor/bibliotek er blitt ferdig nå.

Etter ett år begynner hun i bhg og vi bygger om hele leiligheten!

Men av utstyr og slikt har vi alt vi trenger untatt stellebord til soverommet, på badet steller vi henne på vaskemaskinen tror jeg.

Vi har nesten ikke kjøpt noen ting,men arvet masse og kjøpt brukt vogn..så føler vi har blitt en skikkelig miljøvennlig liten familie;o)

Hjeeeelp, jeg blir helt stressa! Har en god del ting igjen, ja! Har enda innkjøp av blant annet bilstol, stellekommode, madrass og brystpumpe igjen og barnevogna har enda ikke fått bagen på (står enda med sportsvogndelen på etter førstemann).

Men jeg innbiller meg at jeg kan få gjort de siste forberedelsene i løpet av noen dager, så jeg blir vel stressa for alvor når jeg er rundt uke 36-37. Da tar jeg gjerne vask av babyklær også, for jeg er så redd de skal bli liggende og støve ned (selv i en kommode!) om jeg tar det allerede nå.

Barnerom blir ikke et tema riktig enda, da lillemor skal ligge på foreldresoverommet i hvert fall det første halvåret :-)

jeg har også inredet et rom.Det var før gjesterom men vi kaller det barnerommet nå.Det er ikke et barne/leke rom.Mitt tema for rommet var at d skulle vere et rolig og reint rom mer som et fint rom t jenta vår og meg når hun skal såve der.Der er det behagelig lys og god ammestol.Men klart jeta vår skal såve sammen med oss i begynnelsen.Ellers så magler stellebord,ammepunmpe og noen småting.Tar litt etter litt=)stor koser meg=)

han skal flytte inn til storebror med tiden men første mnd ligger han med oss:)har alt på plass.i motsetning til mine to første gutter som måtte arve eller kjøpe alt brukt har vi denne gangen kunne unne oss en del nytt.det er fantastisk gøy!!arver en drøss av klær etter storebrødre og fettere men litt nytt skal han få:)

NÆRMER SEG NÅ!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...