Krøvvel Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Som alle med nok å ta i var jeg skeptisk da jeg og min kjære stod og ventet på at jordmoren skulle dukke opp for å utføre ultralydundersøkelsen. Det var helt stille i gangen og vi sa ikke noe for det var en masse jordmødre som satt lenger inn på et pauserom og skravla. Plutselig gikk døren rett ved oss opp, og en eldre, koselig dame kom ut. Hun hilste på oss begge, og sa at hun hadde møtt meg før, nemlig da jeg ble født. Hun fylte ut et skjema og snakket litt med oss begge. Så var det tid for å legge seg på benken. Til min store forundring var det et lite knøtt der inne, som lå og lette etter tommelen sin. Alt virket fint med beibien, og terminen ble justert med 4 dager bare. Rørte og glade stod vi i sykehuskorridoren og så på det lille bildet vi hadde fått. Så dro vi for å kjøpe det første plagget til nurket. Jordmoren nevnte ikke engang vekt eller kosthold, det var ikke tema. Hun var fgornøyd fordi jeg var frisk og ikke røkte.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 har ordinær ultralyd om 5 uker og har tenkt litt på dette med vekt og sann og hvordan det vil bli tolket. takk for en fin historie, skal si at ikke alle bryr seg. første besøk hos lege ble det ikke nevnt noe, selv om jeg ble veid inn til 119 kilo. skjønner ikke hvorfor de evt skal bry seg så sant man er sunn og spiser bra- syk er jeg ikke, og røyker eller drikker ikke...
Maria-B Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg har til nå ikke fått kommentarer på vekten min. Jm (ikke hun som tok UL, men hun jeg går til ellers) sa jo så snilt ho kunne at jeg var litt overvektig, men jeg sa som det var...at jeg er mer enn litt overvektig. Men ho var jo bare koselig Legen min vet jeg er klar over hva jeg veier, og jeg syns det hadde vært rart om de sa noe på ordinær UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå