Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det jeg ble gravid sa magen og puppene PUFF og alt bare spratt ut. Er 8 uker på vei og er en smule engstelig. Fortsetter jeg å vokse på denne måten blir jeg et fjell. Jeg spiser sundt og har kikk på frukt så alt er vell sånnsett. Vil dette stangnere montro? Jeg er utrolig glad for at vi omsider har klart å bli gravid, men er en smule engstelig. Jeg har fått en del komentarer på at oi du har like stor mage som jeg hadde rundt 4-5mnd. Er det noen andre som er STOR....?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får ikke sett noen bilder på profilen din jeg...

Skrevet

Jeg har sprettet veldig fort ut ved hvert svangerskap. Jeg er nå 6+1 og kjenner en liten bulk når jeg ligger flatt på ryggen.

Når jeg står ser jeg ut som jeg er 3-4 mnd på veg og folk spørr. Litt flaut men sånn er min kropp, hormonene danser rundt i kroppen og gjør at magen eser ut.

Jeg er vanligvis slank på magen bortsett fra litt overflødig hud etter nr 2. Han var veldig stor. bare se på bildene av meg.

Skrevet

Heisann,

Jeg er gravid for 2.gang og magen har est ut på meg også. Er liten og nett av natur og forrige gang hadde jeg ikke noe mage før etter UL! Nå er jeg åtte uker på vei og har kommet til at dongeribuksene mine må legges på hylla allerede og frem med mamma buksene. Jeg er nok mest oppblåst men føler meg så stinn at jeg får gravid kroppsholdning allerede, spesielt om kvelden.

Forresten godt å høre at andre er store tidlig i svangerskapet.

Lykke til videre :)

Skrevet

Da er vi to du!:) Jeg venter nr 3. Er 8+2 og har fått bra med mage og masse "love handels", har lagt på meg 7 kilo allerede å det er ikke noe godteri spising her. men jeg spiser oftere å mindre måltider. Vennina mi sier at hu var like stor som jeg er nå når hu var ferdig gått med første mann. (hu var vedlig lita da syns jeg) Lurer veldig på hvordan dette skal gå ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...