Meg og gutten min Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 kan dere ikke bare være så snill og overse denne barnslige anonyme?? tviler sterkt på at det er en som er inne her for å bli gravid, tror heller han/hun er her for å være jævlig. greit nok han/hun skriver mye stygt og ekle svar, men overse det!! begynner å bli mye innlegg om denne anonyme her, og diss mer oppmerksomhet den får, diss mer innlegg fra han/hun blir skrevet... det var isåfall min mening:)
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jepp, mye er så dumt at det egentlig ikke er noen vits i å hisse seg opp engang. Vi får ganske enkelt hoppe videre til neste innlegg.
Skuddårsmamma=) Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Helt enig! Har oppfordret til dette tidligere selv. Ingen oppmerksomhet gjør nok den anonyme lei etterhvert! Vi kan heller bruke tiden vår på å støtte hverandre og ha det koselig her på BIM! =)
Måånestråle Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Signerer på denne. Og å lage nye tråder ang de anonyme innleggene gjør det jo bare enda mer gøy for de anonyme å fortsette i samme stil?!! Ignorer det, sier nå jeg!
to-em Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Tenkte bare å se at det er jeg som har skrevet som anonym i fht spontanaborten, men historien er sann. Følte bare ikke for å bruke nick-navnet mitt. Trodde ikke det var så farlig å bruke anonym,men skal huske på det til neste gang.
Måånestråle Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Man må gjerne være anonym, men spydig og ufin trenger man ikke være Det har vært mange frekke anonyme innlegg i det siste, og hormonbomber som vi alle er her inne, så tar vi det ille opp, skjønner du...
to-em Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Hvis jeg var frekk og spydig, så vil jeg gjerne få vite det. Var ikke meningen det i alle fall.
Brunetta =) Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Er det du som har skrevet ang gud ogsponaborter og at noen fortjener det. Da burde du først og fremst be om en stor unnskyldning.
Shinyogsmåen Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 nei, det var ikke hun som skrev det. det innlegget du skrev om at du mistet var det ikke noe galt med. det er til sånne innlegg vi har anonym knappen. De snakker om helt andre innlegg her hvor folk var frekke. det var ikke du.
to-em Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 nei jeg har ikke skrevet ang gud og spontanaborter. skrev en langt innlegg i stad om min historie med spontanabort. Var ikke meningen å tråkke på noen, eller skrive noe spydig, ville bare at andre skulle høre hvordan jeg har opplevd det
Brunetta =) Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Nei jeg tenker ikke på mine innlegg men jeg skrev til webmaster ang stygge og ufine innlegg. Les dette så skjønner dere hva jeg mente med det innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå