Gå til innhold

Desember: Glede ene dagen, bekymring neste

Gjest

Anbefalte innlegg

Det hører ikke hjemme her, men må bare lufte tankene litt.

I dag skulle vi til nevøen vår i 18 års dag. Vi sto nesten klare til å reise, bare småting igjen. Jeg sto og skulle stelle håret til storejento vår. Hun hadde klaget over at det var så varmt her. Så begynte hun å klage over at hun ikke kunne se. Jeg trodde hun bare tullet, men plutselig bare segnet hun om og besvimte. Hun hadde noen krampetrekninger før hun kom til seg selv igjen. Det var så ekkelt. Hun skjønte ingen ting, lurte på hva som hadde skjedd, hvorfor hun lå på badegulvet. Alt skjedde så fort, var nok over på noen sekunder.

Nå har vi vært hos lege, og han henviser oss videre til barnenevrolog. Kan hende det bare var tilfeldig at det skjedde, men han ville iallefall utelukke epilepsi eller annet. Mens vi var der, ble hun dårlig, med kvalme og kaldsvett, men det tror jeg var at hun var urolig og nervøs.

Uff, håper inderlig de ikke finner noe.

Nå er hun helt seg selv igjen, ikke kvalm eller svimmel. Men noen bursdagsfeiring blir det ikke på oss. Skulle ha reist tre timer hver vei, så det kommer ikke på tale.

Det er sant som min svoger sier; Du aner ikke hva bekymringer er før du har fått barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, det der var jo skikkelig ekkelt! Er sant det, med barn følger det utrolig mange bekymringer!

La oss krysse fingre for at det bare var tilfeldig og et engangstilfelle!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så ekkelt. Så fint at epilepsi er utelukket. Håper det ikke er noe.

Jeg har hatt slike svimeepisoder selv, men de gangene har det vært lenge siden jeg har spist og drukket. Kan det være det?

Ja, bekymringer det har en ikke hatt før en får barn det er sikkert. Eldste jenta vår har i løpet av første skoleår blitt hentet tre ganger for skader. Hun har klart å knekke høyre arm to ganger i løpet av året. Siste gang var 3 uker før vi dro på ferie. Men hell i uhell så var den knekt så høyt opp mot skulderen at hun slapp å gipse denne gangen. For vi har vært på Malta i ferien og dratt dit med gipset arm hadde ikke vært morro....

Og da vi var der måtte vi jo besøke sykehuset med henne.... Hun kuttet seg sånn oppå foten da hun gikk opp stigen fra sjøen. Slapp akkurat å sy, men ble stripset...

Og i morges på badet så kom det plustelig fra henne: mamma, jeg tror jeg har vært mer uheldig enn deg. Og det er virkelig sant

( jeg var skikkelig ulykkesfugl da jeg var lita).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun hadde spist for ikke så lenge siden. Blodsukker på 7,7 hos lege, men da hadde hun fått litt cola hos meg etter hun kom til seg selv. Epilepsi er ikke utelukket enda, men han vil sende oss videre for å evt utelukke det.

Stakkars jenta deres og da! Noen er bare mer uheldig enn andre. Ekkelt når det skjer sånt i fremmed land i tillegg!

Jeg må si at gårsdagen var rimelig hektisk. Jeg og lillegutt er snydens forkjøla. Jeg fikk feber på kvelden, og var helt slakt. Jenta besvimte for oss, og faren var til lege tirsdag, han har fått helvetesild!!! Følte i går at nå kan det ikke bli værre....

Heldigvis er jenta i fin form igjen, gutten er sur, men ellers ok. Jeg er bedre, ikke noe feber, og har vært på jobb og slappet av, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, stakkars dere, det er ikke måte på hvor mye en familie skal få på en gang.

Håper nå at det er lenge til neste gang dere blir syke.

Ja, enkelte ganger føles det ut som om en får slappe av på jobben når det er så hektisk hjemme....

Stor bli bra klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ekkel opplevelse, både for jenta di, deg og resten av familen.

Krysser fingrene for at hun ikke har epilepsi eller noe annet skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Guri så ekkelt!! Dette hadde jeg ikke fått med meg! Håper det bare var "ikkeno"!! Håper dere er friske nå da ;) Har dere fått time til kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...