prins 07, prins 10 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Brystbetennelsen ble egentlig min velsignelse. Etter å ha grått mange tårer pga slit med amming, dårlig samvittighet, ingen energi og bare mas., gjorde antibiotikabehandlingen sånn at vi måtte bruke mme. Har det så mye bedre og føler at jeg har tid til Adrian, ikke bare ammemas! Har pumpa litt, men det er mas det også. Jeg blåser nå en lang marsj i alle artikler og ammepress, jeg og adrian har det bedre med mme, sånn er det bare:-)!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Velkommen i klubben og bare nyt det nye livet deres!! ) Vi er mange her som har slitt, og har fått det så fantastisk mye bedre etter vi begynte med MME ) Som HS mi sa det ; det er bedre for babyen med en mamma som har energi og overskudd, enn en mamma som er helt utslitt av amming/pumping! )
prins 07, prins 10 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Det skal jeg gjøre! Nå skal vi bare kose oss!
Blomman Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 amming skal være kos ikke mas så nå kan dere kose dere!!!! Mamming er viktigere enn mamming og stedet for deg er flaskeposten.org Lykke til
Blomman Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Mamming er viktigere enn mamming -mente viktigere enn amming seff!!
Matja Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Velkommen i klubben! Og join gjerne gruppen på Facebook også! Der får du mange tips og oppbacking:) Mange av oss har vært der du er nå, men iallefall min lille er superhappy og det er jeg også når jeg endelig tok valget om flaske og mme Du er verdens beste mamma uansett!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Velkommen til oss! Som de andre sier så har du bedre tider i møte. Det skal ikke være meningen at man skal gråte over at man ikke får til ammingen eller pumpingen. Nå kan dere bare kose dere fremover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå