Gå til innhold

Da rusler jeg forsiktig inn her!


ღventer på lykkelitenღ

Anbefalte innlegg

Testa positivt både mandag og nettopp!ikm er på tirsdag(skrekk og gru)er ca 2+6 så det er veldig tidlig.Grunnen til at jeg testa så tidlig var at jeg "bare" skulle sjekke siden jeg nettopp var begynt på spray.Helt utrolig! Gyn sier at de aller fleste ikke ville visst det enda engang...håper bare tr dagen går usett forbi!

Kjenner mensmurringer hele tida,som om mensen dukker opp når som helst og ømme bryster.Men det skal være bra tegn??

Er bare så glad for at vi slipper å gjennomføre ivf,nå vet vi iallefall at det går uansett. Håper inderlig det går bra.

Noen andre som fant det ut veldig tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Velkommen skal du være!!

 

Men 2+6?? er det kun 20 dager siden sist mens? Husk at man regner uker fra siste menstuasjon, og at man "allerede" er 2 uker "på vei" når befruktningen skjer. Er det kun 6 dager siden befruktning?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gemini:-) Takk for det!

er på dag 26 (av 33) ,siste mens 21 aug. Ifølge babyverden er jeg altså 2+6. Stemmer det ikke? jeg har ikke peiling! hadde mulig el den 27 juli,ser sånn ut på tempen!

Det er veldig tidlig som sagt og det er nok ikke lenge siden befruktning!

Jeg er nervøs for at det ikke går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I normal syklus ville du kun vært 6 dager på vei, men siden du har hatt EL 27 juli så har du tydligvis veldig tidlig EL i syklusen. For man hadde ikke greid å detektere graviditet med en test kun 6 dager etter befruktning for da har det knapt festet seg. Men siden du har EL en uke tidligere så er det jo fult mulig.. Men da er du også lenger på vei enn hva babyverden sier siden de går utifra EL midt i syklus. hehe Men det finner du jo ut når den ordinære UL kommer! :-)

 

Man må tenke positivt! Svangerskapet går ikke noe bedre av¨å være nervøs, selv om det ikke er så lett å styre. Men jeg prøver å tenke positivt, og nyte at jeg har blitt gravid!!

 

Kos deg masse i graviditeten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...