J`s mamma Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Noen som vet hvilke bæresele / bære meis som kom ut som best i test. Eller som har en nettsiden hvor jeg kan finne dette og andre best i test ting som feks. trille, bilstol osv....
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg vil anbefale deg å se bort fra sånne tester. De er ikke testet grundig nok, og ofte på feil grunnlag, særlig bilstoler (der de ikke tester nakkebelastning, som er den største grunnen til skader i ulykker i Norge!) og yttertøy! Bæreseler bør du sjekke ut www.tettinntil.com og unngå Babybjørn og den typen, der babyen henger på bekkenet, det gir en stor belastning som IKKE er bra for babyen, den er heller ikke særlig god for mor å bære i! Vogner må du også gå i butikken og prøve, finne en som passer deg! Det er utrolig mye smak og behag, og en vogn som noen mener er best i test behøver ikke være best for deg! Bilsetet vil jeg anbefale deg Akta Graco Duologic, da har du sete fra babyen er nyfødt til barnet er 4-5 år, genialt, brukervennlig, og ikke minst TRYGT! :-) Se mer på: http://www.stera.no/pdf/brosjyre_duologic.pdf Gå i butikker, titt på nettet, kartlegg dine egne behov, og ikke vær redd for å spørre! :-) Og ikke heng deg opp i en "best i test"-klistrelapp, det har vist seg å ikke alltid være lurt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå