Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Men har hørt litt av hvert om dem ang. velting osv. Er det noen her som vet om gode trehjulinger som er robuste og stabile? navn/pris??
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har GT Safari og er utrolig fornøyd! Ny på Biteringen.no koster den 2490,- og på Babyshop 2999,-
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 TFK sine trehjulinger er dønn stødige oh gode å trille. Både bag og spottsdel er blant de største på markedet, og den har håndbrems. Du kan se på dem på www.buggy.de eller babyjungle.nl
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 OTH Urban Jungle, koster litt over 5000 kr i Norge... :-) www.onetreehill.nl
kristin2 Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Tror det bare er Quinny vognene som har hatt en del problemer når det gjelder velting etc.
storbil Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg har kjøpt meg teutonia spirit s3 og er super fornøyd. Den er så lett og god, og den virker veldig stødig syns jeg:-) Jeg gav 4495,- på svinesund. Tror det var en grei pris. Uansett hvilken vogn du velger så ønsker jeg deg lykke til. Er en jungel av vogner der ute, og ikke alltid så lett å finn ut hva man skal velge. Viktig at du får en ut fra behovet ditt.
KnøttetOgMeg Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Er i samme situasjon som deg, og på butikken sa damen at de trehjulingene som har vendbar sportsdel har vippefare. Hun virket nå som om hun hadde peiling på hva hun snakket om hvertfall. Var forresten når barnet sitter vendt fra deg at denne veltefaren skulle oppstå.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Tantebarnet mitt har en 3-hjuling(vt ikke hvilken type)...den er iallefall skikkelig veltbar..Ikke mye stødig iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå