Gå til innhold

Sjåfør til sykehuset :)

Gjest anouschka with Love

Anbefalte innlegg

Hei og hå... Om to uker har jeg termin :). Lillebroren min skulle være standby med tanke på kjøring men jeg ga han tillatelse til å reise til Nice rundt termin. Venninna mi som skal være med før fødsel må kanskje kjøre sønnen sin ut til faren (hun har han 50%) og det kan skje den uka hun har han. Planen var at hun skulle komme etter.

Pappa bor i utlandet, mamma bortreist den uka.... BF bor noen mil unna og reiser på ferie med dama noen dager før term.

Får man rekvirert en taxi i verste fall?? Har noen venninner jeg kan spørre, men har født før og det skjer veldig ofte på natta dette her. Er ca. 60 min til sykehuset. Litt dritt med taxi hvis vannet går da...hehe

Hvordan fiksa dere jenter?

Fortsetter under...

Ja, blir vel ett fett om det er ambulanse eller sykebil. Når Ali (var det ikke det han het) klarte å tisse på dekket til ambulansen OG ble nektet å bli med...hva gjør dem med en fødende kvinne da? Kaster henne ut hvis vannet går?!?!

Ordner seg nok dette her. Jeg får hooke tak i noen. Best med kjente ;)

Annonse

hei.. Jeg mener å ha lesten plass at du har rett til å få dekket opp til 10 dager kost&losji visst du bor et stykke fra sykehuset og, ikke har noen som kan kjøre deg... Spør legen om dette, de har jo god greie på det. Ellers så har du rett til å få dekket taxi også, men du må få rekvisisjon ¨på det på forhånd, eller betale selv å få igjen senere .. (må betale egenandel uansett)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...