Gå til innhold

han vil ikke ha noe!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fullammet til 6 mnd. etter det ammmet jeg mye ca 1 mnd, så mindre. han mistet interressen litt virket det som. men ammet fortsatt morgen, kveld og 1 gang om natten. noen ganger en gang om dagen. i helgen fikk han hånd fot og munn syken og ville ikke ha noe annent enn kaldt vann. i går fikk jeg i han litt grøt, men ikke noe pupp. ikke i dag heller. jeg har pumpet underveis, men merker at det er mye mindre nå. den ene puppen har nesten helt gitt opp. han bare gråter og snur seg vekk. er ikke interessert i det hele tatt! hva skal jeg gjøre med det? han nekter flaske, og jeg har prøvd å gi man både mm og mme på kopp, men vil ikke ha. vil bare ha vann. han er 8,5 mnd. synes han drikker lite van også. har ikke veldig tunge bleier akkurat! hva skal jeg gjøre ???? han er da for liten for å ikke ta til seg noe melk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

Skrevet

Det er klart han har vondt i munnen sin, stakkar liten, aua.

Forsøk å gi ham alt han får kaldt, det er bedre. du kan tilogmed fryse mm'n i en flattliggende frysepose (som et tynt lag), knuse "isen" og gi ham det å suge på, som slush, nærmest. Større barn gir man nemlig gjerne iskrem når det er sånn. Husk å pumpe i dette, ellers kan du miste siste rest eller komme ned på avvenningsmelk-nivå. Dette blir bedre når han ikke har vondt mer. Forsøk også, forresten, når han sover.

Skrevet

takk for svar. har gitt han litt is, også spiser han litt banan. får ammet litt når han halvsover, men det er lite. pumper og pumper, men det er ikke mye å hente nå altså. puppsa er nede på halv størrelse. den ene har gitt seg helt ser det ut som. har ikke "brukt" den på over 12 timer og den er like liten og myk. jeg hadde enorme mengder for 2 mnd siden, og nå er det bare bittelitt. jeg hadde håpet å amme noen mnd til, men han er vist ikke helt enig. om jeg klarer å beholde morgen og kvldspuppen, er det nok???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...