Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Poenget faller bort når det går mange timer før dere handler. Hvis man legger ut en link til innlegg som bør slettes kan du være sikker på at veldig mange sjekker nettopp denne linken og da virker det mot sin hensikt å tipse om den fordi den er over grensen. Når man legger ut en link vil man ha innlegget slettet og ikke lest av enda flere.

Jeg synes dessuten dere skylder brukerne her å svare på alle innlegg her på ris og ros.

Fortsetter under...

Send moderator en mail dersom du vil ha noen slettes.

Dette står øverst under forumregler.

Så hvis man vil ha innlegg slettet så send heller linken til [email protected] enn å legge den ut her.

Det er mange som legger ut linker på Ris og ros derfor la jeg ut dette innlegget. Og fordi at mange ikke sender linkene på mail, men legger de ut her i stedet er det viktig at dere er ofte innom Ris og ros. Det handler også om å føle at man blir tatt på alvor.

Det er ikke et problem for meg, men jeg ser mange tilfeller der det er uheldig at linker blir lagt ut på denne siden.

Vi er innom Ris og ros jevnlig, men dersom man ønsker å unngå økt oppmerksomhet rundt et innlegg man anser for å være kritikkverdig, så vil det være best å tipse oss på mail om dette innlegget.

Mvh

Annonse

Du er som regel flink til å følge opp innleggene på ris og ros med svar (!!) og det er viktig at du fortsetter med, men i sommer har det gått lang tid mellom hver gang det har kommet svar. Det er for dårlig. Ferieavviklingen bør ikke være så åpenbar for oss brukere.

Har selv sendt mail om tråder jeg synes burde slettes og da har det gått opp til en uke,hva er da vitsen,da er jo trådene langt bak og kommer nok muligens aldri frem.

Da tenker jeg spesielt på tråder som går på hetsing.,

Nei dette er ikke noe seriøs side.

Kanskje vi alle burde legge inn et leserinnlegg på vg,no så kan vi jo se om de kan skjerpe seg her inne,når det blir litt blest om sidene dems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...