Gå til innhold

ultralyd imorgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig er det vaar tur til aa dra paa ultralyd!

Har talt dager i det siste, men kjenner jeg gruer meg litt naa!! Haaper alt er bra med den lille. Haaper ogsaa de kan si om det blir en gutt eller en jente:) kjempespennende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende for deg!

Skal pappan være med, eller?

Vi skal om en uke, gleder oss sånn! Har vært til ul i uke 8, så jeg tror det meste er bra, blir nok veldig sjokka om det er noe galt... Håper også å få vite kjønnet:)

har du en følelse av hvilket kjønn det er?

Skrevet

ja,

pappan skal vaere med:) har hatt skikkelig lyst paa gutt, og haaper litt paa det (selvom jeg vet det er skikkelig teit, og at jeg jo burde vaere like glad om det er en jente eller gutt:), har absolutt ingen magefoelse:( har proevd de forskjelige testene men de viser forskjellige svar..har nesten bare jenter i fam, sikkert derfor jeg oensker meg gutt:) er foeste baby dette:)

har du noen magefoelse?

Skrevet

Jeg har hatt mest lyst på jente, men tror det er en gutt inni der:) Blir glad uansett! Pappan har mest lyst på gutt, så da blir det jo bonus uansett, i alle fall en som får viljen sin:)

I følge den kinesiske kalenderen blir det gutt hos oss, men jeg tror egentlig ikke på sånt. Men det hadde jo vært morro om det stemte:)

Skrevet

ja det er merkelig at man oensker seg enten det ene eller det andre, mannen min sier han blir glad uansett, men tror ikke paa ham:)tror han oensker seg gutt:) kan jo hende det er samma for ham:) skulle oenske det var samma for meg og:)

Skrevet

Blir spennende å se, da, om det er en liten tisselur der:)

Lykke til i morgen!

Skrevet

Lykke til i morgen! Vi må vente enda to uker før det er vår tur. SUKK!

Håper litt på jente, jeg da, fordi vi kommer aldri til å klare å bli enige om et fint guttenavn... Hehe..

Hilse babyen i morgen da! :-)

Skrevet

hei!

Lykke til i morgen,var der i dag og det var veldig gøy for både vordende mor og far. den lille sprellet som bare det:-)

Skrevet

hva fikk du vite på ul???

Skrevet

det er en gutt:) kjempelykkelig:)

gutten saa dessuten sunn og frisk ut! Saa da kan jeg dra ut og shoppe gutteklaer:)

taarene trillet da vi fikk vite kjoennet paa ul:) var en kjempe opplevelse!!

Skrevet

Gratulerer med en liten og frisk gutt! :)

Vi venter også på en liten guttepjokk. Jeg trodde i grunnen jeg ønsket meg en jente, men nå er jeg superfornøyd med gutt. De som er aller mest fornøyde med det er faktisk de kommende bestefedrene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...