Gå til innhold

menslignende blødninger


Telemarksjenta

Anbefalte innlegg

Hei!

 

er 4+5 og fikk i går menslignende blødninger, og har det fortsatt. Tingen er at jeg blør litt mindre enn ved mensen. Har også menslignende smerter. Men ikke helt som menssmerter heller.... Det var også i går jeg skulle hatt mensen, men har hatt 6 svakt positive tester og en del symptomer. Så ganske så sikker på at jeg faktisk er gravid. Har lest at noen får menslignende blødninger i begynnelsen av svangerskapet på samme tid som de skulle ha hatt mensen. Spørsmålet er vel egentlig, er det noen andre som har hatt dette, og som det har gått bra med? Og hvor lenge holdt disse blødningene da på?

Har vært i kontakt med legen. Har blitt bedt om å holde meg i ro ut uka, og skulle ringe igjen i morgen og utifra hvordan situasjonen er da, se hva som gjøres videre.

 

Noen som har svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg til lege, ikke vent... Min venninne opplevde det samme og dro rask til legevakten - hun fikk avverget abort og har nå ei flott jente :-)

Bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite mener jeg...

 

Lykke til :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avverget legen abort så tidlig i svangerskapet??? Jeg ble veldig overrasket da jeg leste dette for det har jeg faktisk aldri hørt om. Er det noe nytt eller er det bare jeg som ikke er informert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...