Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 stimlet kyllingfilet (gjennomstekes) ca 2-4 stk bacon (stekes) så mye du ønsker sopp 3-4 stk paprika (gjerne de søte litt lange, husker ikke hva de heter) 1 mais 1 boks kyllingsaus 1 pk (hvem som helst egentlig, den du liker)j bruker kremet med urter(lages etter anv på pakken) også en liten kartong med matfløte. ha gjerne i andre grønnsaker også, hver sin smak. men husk om du bruker gulrot,blomkål el må den stå litt lenger i ovnen og evt svakere temp så det ikke svir seg:P alt dette haes oppi en ildfastform, strø over litt ost om ønskelig settes i ovnen 175* til osten har smeltet ca 20-30 min(midterste rille) jeg pleier å ha villris ved siden av, samt rundstykker og salat. noen ganger bare gryten med ris!! håper det smaker:P
♥binna♥ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei, høres god ut, denne skal jeg prøve. Et spm: Skal matfløten tilsettes i tillegg til det som skal være av væske i kyllingsausen, eller inngår det i den? Ca hvor mye bacon (en pakke stjernebacon passe?)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Denne retten laget jeg til våre venner igår, og fikk masse skrøyt. Den var kjempegod!!!!! Jeg hadde også i blomkål, og brokkoli - og var en opplevelse for ganen. Anbefaler denne ) Takk for denne supre oppskriften Rucin (",)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 denne må jeg prøve... vann i munnen
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Dytter denne oppskriften hvor den hører hjemme På førstesiden ) Har du ikke prøvd den enda, så kan jeg virkelig anbefale den!
camillen Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Denne var kjempegod:-) Lagde den i går, og den skal jeg jammen lage flere ganger. Tusen takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå