Lothiriel Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er det noen som vet hvor lang tid det kan ta før man får svar fra ammehjelpen.no? Sendte mail for en uke siden, og har ikke hørt noe enda. Hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid.....men jeg skjønner jo at det er frivillige som bruker fritiden sin på dette.
Labbetøs Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Vanligvis skal man få svar iløpet av 2-3 dager. Jeg vet ikke årsaken til at du ikke har fått svar til nå, men det er mulig det har noe med ferieavvikling å gjøre. Hva om du bruker chatten eller tar en tlf så lenge?
Blomman Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Har du fått tilbakemelding på at mailen er motatt?? for man skal få et automatisk svar - da har ammehjelpen motatt henvendelsen. Fra der snedes mailen videre til en ammehjelper. Om du ikke har motatt automatisk svar kan det være at du har skrevet feil der du skriver e mail adressen din. I såfall må du sende ny henvendelse. Har du motatt automatisk svar, men ikke svar fra ammehjelper sender du og ny henvendelse- men spesifiser at at du henvendte deg i forrige uke - da kan hun som tar imot mailene evt purre til den som har fått mailen din. Jeg fikk en mail i forrige som jeg ikke svart på før det hadde gått to døgn, men svarte med engang at jeg skulle svare innen en viss tid- denne personen har jeg ikke hørt fra..... en mulighet da er at emailadressen som er oppgitt er feil.... (eller mor har ikke hatt tid til å svare meg) dette var spm om bla pumping for å gi på natt og om luftsmerter kunne ha sammenheng med noe mor spiste... kan det være dine spm?? Jeg skal gi beskjed til hun som mottar spørsmålene og be henne være obs på evt ny henvendelse lik en fra forrige uke ;-) og tror du jeg har fått den mailen du sendte - sender du meg en mail på [email protected] Vi skal sørge for å hjelpe deg!! (av og til skjer det dessverre feil...)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg sendte inn mail for ca en uke siden og fikk svar dagen etter på mail og dama ringte meg også på kveldstid. Etter det ga hun meg sitt mobilnr og sa jeg kunne ringe henne når som helst hvis jeg lurte på noe mer.
Lothiriel Skrevet 24. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2007 Heisann! Beklager at jeg ikke har svart på dette. Har ikke vært innpå på noen dager! Jeg fikk svar noen dager etter jeg la inn denne meldinga, og stakkars ammehjelpen har lagt med influensa. Så jeg fikk masse fin hjelp av henne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå