Gå til innhold

Liinda meg+han vil bli 3, kras og vil ha spire=)

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvertfall to år til jeg kan komme inn her å fortelle at jeg er prøver eller gravid;) Men kommer nok ikke til å angre på at jeg venta de to åra.. Tror jeg kommer til å være veldig glad for det:D Da har forhåpentligvis fått meg utdannelse og fast jobb... Da er framtida mye sikrere..

Det er sant. Det problemet får jeg da... Hmm, men håper det ordner seg. Kjæresten får kjempelønn etterhvert håper jeg, også skal jeg kanskje begynne som lærling neste år eller etter det. Vi får se åssen det går.

Venter jo på mensen enda... :(

Dumme piller og drittmens.

2 år kan gå fort det!

Annonse

eg e 89 model eg og=)

vert prøver siden mars. men fikk en syste i mai å nå er eg redd eg ikke får eggløsning for systen er i veien så skal inn på gu å finne ut om eg kan fjerne den sånn eg og har en sjanse.

håpe eg kan være med i gjengen=)

eg er foresten lærling, forlovet å på vei til å kjøpe leilighet=) å forloveden er ferdi me svennebrevet:) så me er klar som et egg men svigermor mener me må gifte oss ført. eg bryr meg ikke så veldi om de berre me holder sammen hele live:) å gifter oss en gang me har lyst.

Annonse

Velkommen i gjengen Mini-Lilly!

Håper alt ordner seg! Jeg angrer som bare det på at jeg ikke tok lærling. Men får slite et år til på skolebenken. Gruer meg!

Vi har også kjøpsplaner. Men må vente til prøvetiden til kjæresten er over tror jeg, men driver midt i lånesøknadstiden nå. Håper bare han får lån. Han er lærling forresten.

Velkommen hjem fra ferie Liinda! Hvor er du i syklusen igjen? Akkurat hatt tanta?

Jeg begynte med lappen jeg. Hatt 4 kjøretimer =D

Vi vil helst ikke leie vi. Prøver å kjøpe... Blir litt mye å kaste bort i måneden om vi leier synes vi... Så skal prøve å kjøpe. Eller om vi bor hos mammaen hans til han tjener litt mer. Men da kan jeg være langt på vei alt om det klaffer fort... Litt skummelt å tenke på.

vi vil heller ikke leige men eg bor så å sei oss foreldrene til typen min å de går meg på nærvene av og til å da tenker eg på å leige. når eg bodde i oslo leigde eg men eg bodde me 2 andre og da. nå skal eg ut me jobben til typen elle skal møte di snart=)

Takk for det vesla:) hatt en fin ferie.. syklussen lever nå sitt eget liv, men etter mine beregninger skal jeg ha EL i midten av neste uke, og da har jeg bare bestemt at det skal sitte;) hehe!

jeg kan jo fortelle litt om oss også:)

Jeg og sambo har vært sammen i 2,5 år og bodd sammen i 1 år.

leier er kjempe fin leilighet (med god plass til en til:P) men vi vil veldig gjerne kjøpe vi også når det kommer en liten en, slik at den lille får en stabil oppvekst:) Til dere som bor hos svigers, stakkars dere:P heh! Bodde hos svigers når jeg var gravid i vinter og det var ingen suksess! hehe!

jeg har bil og snart lappen, bare oppkjøring og teori igjen og sambo har akkurat det samme:)

hvor er dere i syklussen?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...