KS 15.08.07 Skrevet 15. august 2007 #1 Del Skrevet 15. august 2007 Kunne ha laget en egen tråd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10096025-susyq-jeg-skrev-til-deg-under-innlegget-til-v%C3%A5r-2008-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusyQ Skrevet 15. august 2007 #2 Del Skrevet 15. august 2007 Den er grei! Svarte deg der, jeg, men tar og kopierer svaret mitt inn hit, så vi slipper to forskjellige diskusjoner i samme tråd: Selvfølgelig er jeg litt nervøs, Live. Er jo en fødsel vi skal gjennom! Men synes det er betryggende å tenke på hvor rutine denne forløsningsmetoden er for alle de flinke legene og sykepleierne som er der med meg. Godt å vite jeg er i rommet med eksperter som vet nøyaktig hva de skal gjøre. Og keisersnitt går jo fint under langt mer dramatiske omstendigheter, så heldige oss som får føde under planlagte og kontrollerte omstendigheter! Må legge til at mammen min har født både søsteren min og meg med keisersnitt for henholdsvis 26 og 29 år siden. Da var teknikk og kompetanse en helt annen enn i dag, men hun hadde likevel to kjempefine fødselsopplevelser. (Har til og med latt meg lese dagboka si for å "bevise" at hun ikke skjønnmaler, hehe) Fødslene gikk fint og hun var oppe og gikk første dagen :-) Men jeg synes du skal prate med sykehuset om angsten din. Sliter du med panikkangst og hyperventilering i utgangspunktet kan du nok ha nytte av noe beroligende i forkant. Husk at både legene og sykepleierne bare er på jobb den dagen for å sørge for at fødselen din blir best mulig, så det er absolutt i deres interesse at du føler deg trygg og har det bra. Dette skal vi klare :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10096025-susyq-jeg-skrev-til-deg-under-innlegget-til-v%C3%A5r-2008-jeg/#findComment-10096161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå