Gå til innhold

Første dag på reductil!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

skal til legen imorra for å be om Reductil. Håper jeg får det, har over 30 kilo for mye, så skal være godt kvalifisert. Er så redd han mener jeg skal prøve alt annet først. Har jo prøvd flere ganger etter jeg fikk lillefrøkna, men problemet er at jeg blir så sulten.

Hva sa du? Kanskje vi skal veie oss 1 gang i uken og se hvordan det går med oss framover om jeg får Reductil? Er vel kanskje flere her som vil være med på det!?

Blir litt ekstra motivasjon tror jeg!

mvh

Heisann!

Ja, gjerne det! Jeg har gått til legen over en lengre periode nå pga ryggproblemer, og har i tillegg slitt med vekta, så han var ikke vanskelig å be ... hehe, så jeg sa bare at jeg ville prøve de, han sa ja, og skrev resepten. :o)

Lykke til i morgen! :o)

hei hva er dette og går det over i mm, ammer enda jeg men skulle gjerne ha gått ned minst 20 kilo for å bli mitt gamle jeg, men er alt for glad i mat og søtsaker, blir gjerne med på å bekke opp hverandre jeg hvist jeg også kan få dette, nå ble jeg egentlig litt gira jeg da.

Reductil gjør at søthungeren blir kraftig redusert eller forsvinner helt hos noen. Du kan dessverre ikke få det mens du ammer.... Jeg venta og venta og da minsten ble 1 år, kuttet jeg ammingen og begynte på Reductil. Har gått på det i en uke og er kjempefornøyd! Har ikke lyst på snop og det er så deilig! Jeg blir gjerne med og veier, jeg også.

Annonse

signaturnick, har det gått bra den første uken?

Jeg er på dag to, og synes det ser ut til å virke ja. Ikke sulten i det hele tatt, tvinger i meg mat. :o) Begynte du på 10 mg eller 15 mg?

Legen satte meg rett på 15 mg faktisk.

Nå er det nye livet i gang. Herlig. :o)

Hei! Det går bra! Har treningslyst og ikke sug etter snop:-). Har gått ned 1,5 kg den første uka. Har begynt på 10 mg og dette er 10. dagen. Kjenner litt sultfølelse innimellom, men den er ikke så kraftig. MÅ passe på å spise.... Viktig å legge ved på peisen og holde forbrenninga oppe. Spiser endel frukt og grønt, men vanlige middager. Ikke bare kyllingfilet, liksom. Er så deilig, dette her!

Heisann!

Da er legebesøket ferdig og det gikk bra. Begynner på Reductil 10 mg imorgen! kjempespent.

Har samtidig meldt meg inn i vektklubb. no og er kjempepositivt overrasket over opplegget der. Så med kombinert med Reductil og kostprogrammet der skal dette gå bra!!! :-)

Når skal vi veie oss? Hvilken dag?

Tror det også er veldig motiverende å måle centimeter, ihvertfall rundt midjen.

Skal vi skrive slik:

Startvekt:

BMI:

Høyde:

Målvekt:

Midjemål:

mvh

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...