mamman til karen elisabet. Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg er kvalm og sliten. Men en ting beskymrer meg litt har litt smerte i mage og rygg som kommer og går. Er det normalt? En ting til har heller ikke så øme bryster hadde mer for noen uker siden.
Aina L Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg var og tok ultralyd i dag fordi jeg var usikker, da symptomene bare kommer og går, og jeg hadde vondt i magen flere dager i strekk. Fikk se knerten i dag, og se hjertet slå =) Jeg er 9+4 nå. Alt så bra ut sa de på sykehuset. Og at det varierte med symptomene var helt normalt. Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.
Skuddårsmamma=) Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Hei! Det er helt normalt å ha litt vondt i mage/rygg i perioder. Livmorbåndene strekker seg og alt vokser, og dette skjer gjerne litt i rykk og napp. Jeg har det slik selv også, og er 12+0 i dag. Det er helt normalt at symptomene varierer noe, så ta det helt med ro og tenk positivt! Lykke til med den voksende magen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå