Gå til innhold

Er det seks måneder fra 13. august til 5. februar???

Bondine

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt mail til lånekassen om dette, men ikke fått noe svar enda. Lurer derfor på om noen her vet hva lånekassen regner som seks mnd. Jeg har nemlig tatt kun 5 sp vårsemesteret, men skal studere 100 % i høst. Skal skrive masteroppgaven, og den har jeg egentlig begynt på allerede i mai. Har foreløpig termin 5. februar og skolen oppgir ordinær smesterstart 13. august. Er redd dette blir litt mindre enn 6 mnd... Noen som vet hvor strenge de er? Og hva skjer om jeg føder tidligere?

Fortsetter under...

dersom du har vært student før det studiet som begynner 13 august, så regnes sommeren med.

Men dersom du ikke har studert før det, så er jeg faktisk litt usikker..

Ta og prøv og ring dem gjerne, er ikke alltid man får svar på mail:)

Takk for svar alle sammen.

Jeg har fortsatt ikke fått svar fra lånekassen... De har vel mye å gjøre nå. Er veldig spent på hva de svarer - hvis de svarer. Jeg sendte en mail i mars også, som jeg ikke har fått svar på enda.

Jeg tror desverre jeg var veldig dum tidlig i vår! Da jeg fant ut at jeg ville jobbe fremfor å studere dette semesteret sa jeg nemlig fra til lånekassen... Hadde jeg ikke sagt fra, mottatt lånet og kun tatt 5 stp, ville jeg jo bare blitt forsinket. Og det kan man jo være inntil et år.

Jeg skal skrive hva de svarer om jeg får svar etterhvert.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...