Gå til innhold

jeg har så dårli tid jeg=)


grand danois

Anbefalte innlegg

ååå jeg tror jeg er bare 7uker eller noe rundt der...men jeg har allerdede lyst å bjynde å handle inn ting til barne... som vogn å stellebor å sanne ting=)

 

jeg gler meg sann tl jeg kan bjynde innkjøpe!!=)

 

sist jeg var gravid fant jeg d ikke ut før jeg var 8uker,å da jekk jo første tiden fort...men denne gangen fant jeg d ut 2 dager etter jeg skulle hatt mensen,så d går jo så treigt:/ har lyst å bjynde å få så pass stor mage at andre ser at jeg er gravid!!! =)

 

å så er jeg så redd for å kjøpe vogn over internett,uten å få se den,å prøve den først....tenk om den ikke er sann du trodde den var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er vi to som har dårlig tid. jeg er snart 12 uker på vei.. og lurer veldig på hvor lenge jeg må vente med å kjøpe seng og innrede alt her og sånn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... d er så koseli å vaske klærne for første gang,å lage til vognen,sengen:D

 

gler meg!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bag til vognen i dag.... Så nå har jeg komplett vogn...og jeg er ikke mere enn i min 11 uke.... Det var bare et tilbud jeg mått ta... Så tvi tvi.... Bare å vente på magen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger oxo en bag til vogna men det er omtrent det eneste jeg trenger til min nr to..Fikk den første i november i fjor og skal bruke d meste som hun fikk, til denne her oxo,er jo ikke akkurat utdatert det utstyret:)så jeg kan bare slappe av og nyte svangerskapet ,men for all del forstår dere som bare går rundt og gleder dere til å handle inn til småbebbisene deres:)lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...