Gå til innhold

Jabba dabba duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Ja det er sant :-) Tok test på mand. og der sto det GRAVID....... Tok en ny test i morges, og der sto det igjen gravid. Så da er jeg 4 uker og 1 dag på vei. Termin 24.april.

Etter å ha prøvd siden juni.2006 så var det akkurat dette vi trengte :-) Denne prøveperioden har vært kjempe tøff og nå håper jeg bare spiren klamrer seg fast.

"Min oppskrift":

- Tok slimløsende hostesaft fra ca. dag 10 til dagen før jeg fikk pos. eggløsn.test (dag 16) Tok 10 ml. morgen og kveld

- Eggløsn. på dag 17 (mand.) Hadde sex på fred. mand og onsd. Tenkte det kunne være lurt å "spare" opp litt sæd. Hadde vel ikke sex på ei uke i forkant av fredagen.

- Ligget ca. 30 min. med rumpa og beina høyt i været.

- Gikk å fikk akupunktur 1 gang før eggløsn., dagen etter pos.test og ca. 5-6 dager etter eggløsn. I tillegg har jeg gått på homeopat medisin kalt pulsatilla. Akupunktøren min er også homeopat. Fikk 2 behandlinger sist mnd. og 3 denne= Altså bare 5 behandlinger så satt spiren!

- Har gått på metfomin siden juni, skulle egentlig begynt med pergo i tillegg. Men jeg tror ike metfomin alene hjelper noe for å bli gravid? Mens kombinasjonen metfomin og pergo skal visst ha virkning for de med pco/pcos. Selv har jeg ikke dette men spurte gyn. om å få prøve. Har vært litt desperat i det siste....

I tillegg hadde jeg begynt å tenke på ivf behandling. Vi var diagnostisert som uforklarlig ufrivillig barnløse og søknaden til undersøkelse av egglederne + prøverørsbehandling var sendt.

Sender dere alle masse babystøv. Kommer nok til å være endel på barnimagen fremover. Dere har alle vært mine bestevenner i prøveperioden. Lykke til alle sammen!!!!!!****************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** **********************************************************************

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!!!!!! Håper det går bra.

Tatt til meg tipset ditt og gått til akkupunktur i dag....... er i dag 9 i denne syklusen nå, så jeg tenkte det passet flott å prøve... Tokk el-tester hele forrige periode før mens, men fikk ikke utslag engang.. Sliter med dårlig eggløsning og tar derfor min 3. pergo- kur nå.. Jeg får krysse fingrene for at jeg får en positiv el-test denne mnd da, og at nålene virker like godt på meg som de har gjort på deg.

Klem og lykke til med den voksende spiren!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...