Gå til innhold

Tips til barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skal ha barnebursdag 25. Bare dibbabyr som kommer:) Har vært i 3 alt selv. Hva gjorde dere da? Hadde dere noe "opplegg"? Satt dere barna rundt et bord eller bare vema de rundt?

Håper på fint vær jeg da (har stor hage) men ser mørkt ut altså.

Kommer vel rundt 10 unger (10-15mnd.) så blir livat. + mødre og en del fedre.

Skal få egen kake på bursdagen sin da:D Sånn liten, helt selv, satt forran han, værsågod. Blir litt av en syn tenker jeg:)))

Forresten sessa, du får komme om du vil altså. (snakk om godt skjult inv. a..hehe)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10095117-tips-til-barnebursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig bursdag du planlegger da..

Mari skal og få ha barnebursdag på dagen sin..

Vi tar det som en lunsj her hos oss... God mat og så litt småkaker også..

Dei er både eldre og yngre en Mari dei som kjem så her får dei lov og vrimle rundt som dei vil..

Vi hadde en minibursdag med to venninner som jeg er i barselgruppe med, siden alle tre fyller år samme mnd feiret vi på en dag. Jeg tok med kake og boller de to andre tok med mat til å spise...På den måten ble det ikke så mye å gjøre for hver enkelt....

Vi spiste og koste oss mens barna stort sett underholdt seg selv...Var veldig koselig :-)

Det var vel heller dårlig med tips og få av meg da...

Men eg tenker det er mest leik og morro som er kjekt for ho no... Det med kake og pølse og alt som egentlig hører med syns eg ho og dei som kjem er for små til enda..

Tenkt bake muffins eg for dei er sikkert greie nok for dei små og smake på om dei vil...

Frukt kjem vi og til å kjøpe inn..

Ellers blir det lunsj som sagt..

No må det og sies at det er langt og kjøre for dei som kjem så da hadde dei blitt grådig svoltne om ikkje vi hadde noe lunsj også...

HALLOOOOOOIS!!

Er på ferie jeg da... (takker pent for invitasjon)

Vi hadde 7 unger her på bursdagen til Linnis. Ungene tura rundt og lekte på egen hånd, men kom fort tuslende og tigget ved bordet når maten kom frem. Syntes i grunnen det var en grei måte å gjøre det på vi. Funker vel fint å gjøre det hos deg også dersom det blir dårlig vær. Du har jo god plass i stua. Eller... trangt med alle mødre OG fedre. Kanskje du kan sette fedrene på et eget bord ute i hagen?! (god plan)

I og med at det ble dårlig med sittestillevedbordet på ungene her så ble det vel heller en kake bit og en muffins i farta. Linea stjal også glatt av pølsa til en av venninnene sine.

Du er virkelig i bursdagsmodus, as... Msn ser ut som et juletre!!! ;)

Annonse

:D fløytemann og kake må man ha:D

Prøvde å gjemme inv. men jaggu fant du den ikke. *pusterlettetutoveratduerpåferie*

Og nei til en hel haug kjærringer, jeg er ikke kjip mot sessa og hun klarer fint sine egne fighter!! (dji altså-hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...