Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt ideer.....

Er så matlei....

Skrevet

Datteren min og jeg skal lage hjemmelaget pizza med skinke og ananas, min datters favoritt=)

Skrevet

samboers topp 3. kjøtt og spagetti --> *dolmio ekstra krydret* ... då blir han så glad :D

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus - favoritten til sønnen min på 4 år - og perfekt i dette plaskeregnet:)

Skrevet

bakt potet med kjøttdeig, mais og smelta ost over. salsasaus, rømme, tomat, agurk og salat ved siden av...

det er NAM-NAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg skal lage mammas kylling "gryte"!!!den er god den!! min samboer er ikke så glad i kylling men akkurat denne gryten spiser han så det tyter, hehe..

det er stimlet kyllingfilet (gjennomstekes)

bacon (stekes)

sopp 3-4 stk

paprika (gjerne de søte litt lange, husker ikke hva de heter)

mais

kyllingsaus 1 pk (hvem som helst egentlig, den du liker)j bruker kremet med urter(lages etter anv på pakken)

også en liten kartong med matfløte.

ha gjerne i andre grønnsaker også, hver sin smak. men husk om du bruker gulrot,blomkål el må den stå litt lenger i ovnen og evt svakere temp så det ikke svir seg:P

alt dette haes oppi en ildfastform, strø over litt ost om ønskelig

settes i ovnen 175* til osten har smeltet ca 20-30 min(midterste rille)

jeg pleier å ha villris ved siden av, samt rundstykker og salat. noen ganger bare gryten med ris!!:P

håper det smaker:P

Skrevet

Broccoligrateng med kylling her:)

Skrevet

Må bruke opp en boks med bogskinke som vi åpnet i går så her blir det vel skinkegrateng med makaroni, hvit saus og grønnsaker i...

Skrevet

Åi åi.....her var det mange deilige retter......

Tror det blir pølse og makaronigrateng i dag da......og nå har jeg jo retter for resten av uka....

Tusen takk for alle forslag jenter...

Klem

Skrevet

Enchilada med meksikansk ris og salat, enkelt og kjapt og lage.. fin fødemat viss man lager den litt sterk :)

Skrevet

her blir det pasta bolognese:)

andre forslag:

fiskegrateng

fiskeboller

fiskekaker

svinekoteletter med saus, ris og salat:)

pølsegrateng (skal lage det i mårra=)

Skrevet

ut og spise sushi med venninne :-D

Skrevet

det blir go gammel fiskegrateng med smør og poteter..

Skrevet

Skal grille, det er nydelig vær her. Fløtepoteter og salat som tilbehør. Nam, nam, det blir deilig.

Skrevet

tror bare jeg lager meg noen pølser i brød jeg...

Skrevet

Indrefilet av svin, stekte grønnsaker (spinat, løk, gulrøtter o.l), poteter og en veldig god saus. Anbefaler alle å prøve denne retten, det er en Grete Roede rett som heter "Medaljonger på grønnsakseng" MMMMMMMMMM....................

Skrevet

kyllingfile, bretagne kyllingsaus,fløtebakte poteter og salat=)

Skrevet

Dampede grønnsaker (blomkål, broccoli og gullerøtter) med ostesaus og baconterninger:)

Skrevet

Steinbitkaker i pitabrød med salat og gresk dressing til :)

Skrevet

Taco her..Æsj! I hate it. Men alt for å glede mannen..

Drømmer om fisk da.

Skrevet

Vi hadde pytt i panne med speilegg. Ikke min favoritt, men som nevnt tidligere. Alt for å glede mannen;)

(genialt innlegg,hehe..mange fine tips her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...