nurkimagen.com Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg gaar paa 7 dagers dietten (slankendesuppe). kan det gaa ut over ammingen? føler han ikke er saa intr.! + at jeg tror jeg har mindre melk. begynner paa dag 3 i dag.. noen som vet??
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Det er kjempeviktig å få i seg NOK energi når du ammer. Vet ikke hvor mye den dietten gir pr dag, men hvis du får mindre melk er det sikkert ikke nok. Hvis ammingen er viktig for deg, villejeg tatt opp et normalt, sunt, kosthold. Med grove produkter og frukt/grønt. Spis ofte og lite, så hjelper det både på forbrenningen og melkeproduksjonen. Kanskje melka smaker annerledes også, hvis kostholdet er så ensidig som en diett tilsier... Ville venta med slanking til ammeperioden nærmet seg slutten hvis jeg var deg.
Labbetøs Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Man skal per definisjon ikke slanke seg når man ammer. Litt fordi man minker melkemengden, men mye fordi man da gir barnet ting det ikke skal ha. Når man slanker seg utsilles kroppens avfallsstoffer (når man brenner fett) og noe av dette utskilles i melken. Melken kan også smake anderledes av dette. Et normalt sunnt kosthold annbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå