nr 6 på vei Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 For det første; personer som ikke kan stå for sine meninger uten at de skal fremstå anonym for øvrigheten har jeg særdeles lite til overs for. Så er det sagt..... Så til kjærnen: Hva er det med enkelte av oss som er blitt gravid som får oss til å heve oss over andre og ikke ønsker å dele erfaringer/opplevelser/informasjon osv på BIM, ja nettopp, P Å BIM som er et sted for akkurat det å dele erfaring/opplevelser og informasjon med andre i samme situasjon/eller prøver å komme i samme situasjon. De som skriver at kan ikke de fra det og det forumet la vær å stille ? til oss som er kommet lengre osv.....har slik jeg ser det slettes ikke noe å gjøre på disse sidene i det hele tatt................ NEI! la alle barn komme til oss slik som herren sa det en gang(oversatt la alle som vil bidra med barn til denne verden få delta uansett hvor langt de er kommet,gravid eller ikke) Håper alle som er enig med meg kan henge seg på tråden, slik at vi kan vise at vi samlet kan stå for åpenhet på tvers av "forumgrensene"............ Alle BIMere hvor enn dere hører til JOIN IN........................
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hear, hear!!!=) ikke et innlegg som har irritert meg mer, enn det om at ingen fra BliGravid får være her inne!!!!
*Belle* Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Enig. Da får man heller la være å svare da hvis man synes det er så fantastisk irriterende med innlegg på et forum det "ikke hører hjemme". Jeg for min del synes jo flere jo bedre, mine venner er dine venner osv ) Forresten imponert over HI som har nr fem på vei! Du har sikkert masse erfaring og ekspertise som andre setter pris på at du deler i alle forum. Hilsen en i 3. trimester som da selvfølgelig ikke burde vært her inne på 1. trimester. Nei huff og huff!
mamma`n til nurk Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Enig! Det må være veldig frustrerende for de som prøver å bli gravide og har masse spørsmål å ikke få "lov" til å spørre de som kan ha svaret... Skjønner det er mange spørsmål vi ikke har mulighet å svare på som f.eks er jeg gravid? MEN hvis det irriterer noen at de spør, så IKKE SVAR DA VEL!!! Er ikke værre! Kan la de med empati og sympati svare istedet......Svar som "hold deg unna forumet vårt" er vel litt vel ego???
nr 6 på vei Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Kom igjen alle så vi får vist hva vi seriøse gravide virkelig står for......
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Helt enig! Signerer her jeg, godt sagt HI :0)
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Enig med dere jenter!! Bra sagt.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Sier meg enig her Jeg synes bare det er kjekt om jeg får dele mine erfaringer med andre. Dersom erfaringene i tillegg kan være til hjelp for noen, er det jo en stor bonus
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 =) slenger meg på...
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Yes! Enig. Det er heeeelt forståelig at gjester fra "Bli Gravid" kommer inn hit og spør, det er nesten irriterende at jeg ikke kom på det selv! Jeg lurte i alle fall veldig på hvordan det føltes å bli gravid, symptomer etc og på Bli Gravid skal det da, i følge stringent forumsegregring bare være dem som ikke er gravide som skal oppholde seg og som da kan svare. Noe av poenget med forumene er vel utveksling av erfaringer slik at vi kan lære av hverandre, nå f.eks. er jeg kjempespent på hva som venter meg i 2. trimester!
nr 6 på vei Skrevet 15. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. august 2007 Heng på flere så viser vi hva vi står for :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå