Gå til innhold

Var dere redde?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før dere ble gravid? Eller var dere superklar? Tiden er vel inne snart for å bli flere her i huset, men jeg er ganske usikker. Lurer på om jeg blir "klar" når jeg først blir gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel ingenting som forbreder deg helt på en graviditet og det er vel sjelden det passer perfekt uansett med et barn i huset. men, det er en fantastisk opplevelse som beklageligvis ikke alle sammen får oppleve. det skal være litt skummelt synes jeg for da tar man det iallefall på alvor:)

Skrevet

Knallbra svar! :) Det er en alvorlig ting å få barn. Få eller ingen avgjørelser gir deg større gleder og mer ansvar enn nettopp dette. :)

Skrevet

Jeg var ikke helt klar, men tenkte at jaja - vi får vel begynne å prøve i og med at jeg er 32 år (og min mann er superkeen). Det ble full klaff på første forsøk og jeg er nå 6 uker på vei. Med en gang jeg fikk positivt på testen var jeg ikke spesielt glad - bare bekymret og redd for det som skal skje (også med tanke på å miste det osv), men nå begynner jeg å glede meg mer og mer.

For min del ville jeg nok aldri blitt helt klar og det vil aldri passe inn med jobb osv. Man må bare hoppe i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...