BabyWen Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hei! Noen som har erfaringer om hvilke vinterposer som passer best i Teutonia's Fashion bag? Beibisen kommer til jul, så han er jo ikke såååå stor i vinter da.. Synes voksipose og Odenwälder Lammy XL ser ut til å være fine vinterposer, men lurer på om de blir for store i bagen? Noen som har erfaring med Teutonias egne vinterposer?
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Dette lurer jeg også på! Jeg sikler også litt på Odenwälder Lammy XL - men vil den bli for stor for en baby som ventes i slutten av november!?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Den er kjempe stor!! det er super liten plass i de små baggene. Jeg har kjøpt en Odenwälder Dauni. en liten pose som man kan ha på bilstolen, men også i bag'en når babys er liten, frem til kanskje 6 mnd tenker jeg. De har den på salg på barnas hus til 499 i rosa og lyseblå, sjekk ut www.lilleprinsen.no, der koster den 900, men der kan du lese om den. Når barnet har vokst fra den er det jo bare å selge på finn.no, og i og med at den er på salg er det en liten investering.
allegodetingertre Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg har hatt teutonia sin dunpose, men det var i teutonia softbag. En veldig god pose, ikke kjempestor, varm og god. Du kan ta ut toppen i lokket, da kan den brukes når det er litt varmere ute. Du kan og ta av hele topplokket og bruke underdelen som sitteunderlag. www.lilleprinsen.no har endel små poser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå