Gå til innhold

smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg er akkurat startet i min 10 uke, og har mye vondt i magen, noe jeg har hatt lenge nå. det kan minne om en blanding av menssmerter og mageknip.. ikke så intense smerter, men ubehagelig nok, spes å ha over så lang tid.

Er dette vanlig?

Jeg har en datter på 21 mnd, og i det svangerskapet merket jeg ingenting, noen gang. men har hørt at man får mer smerter når kroppen har vært igjennom et svangerskap tidligere?? Jeg har mer dårlig mage nå også, enn hva jeg er vant til. Kan det være en sammenheng, noe er galt?

Bare lurer på om det er normalt å ha det slik..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har d et også slik... Masse smerter imagen, har hatt det ganske lenge nå.

Har vært hos legevakten, han sa bare jeg måtte inn til fastlegen for kontrroll for så å bli henvist til ultralyd på sykehuset for å sjekke om jeg har en cyste på den ene eggstokken.

Det virker liksom som om noe ligger i klemm i magen min.

Men jeg har intense smarter da, hatt det overtid nå, har også akkurat som en vond, stikkendes bekymringssmerte...vet ike hvordan jeg skal forklare det...

Tror det er relativt normalt å ha en del menssmerter og mageknip dette pga at livmor vokser og fordi magen blir tregere og man får mye luft i magen. Dette kan gjøre ganske vondt til tider.

Skrevet

Jeg har også menssmerter som kommer og går. Det er ikke sånn kjempevondt, mest murringer nederst i magen og korsryggen. Har hatt det snart et par uker, og før det var jeg veldig oppblåst og hadde mye vondt i magen. Er i 8. uke nå. Har ikke vært hos legen enda, men venninner som har vært gravide sier de også har opplevd sånne smerter i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...